WinXP og HP colerado 5GB tapedrive
Fra : Kasper Mikkelsen

Dato : 21-12-03 21:23

Nogen der ligger inde med en driver til følgende enhed, så jeg kan få den
til at køre under winXP. Har noget data på bånd jeg meget gerne skulle have
hentet frem.

Mvh Kasper Mikkelsen
kasper1@post1.tele.dk

Fra : Leony

Dato : 21-12-03 21:48

In news:3fe60139$0$17593$ba624c82@nntp05.dk.telia.net,
Kasper Mikkelsen <kasper1@post1.tele.dk> typed:

> Nogen der ligger inde med en driver til følgende enhed, så jeg kan få
> den til at køre under winXP. Har noget data på bånd jeg meget gerne
> skulle have hentet frem.

Måske denne kan bruges:
http://www.windowsxp-drivers.com/companies/20/456.htm

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Kasper Mikkelsen

Dato : 22-12-03 10:37

Det virker desværre ikke. Den siger der ikke er noget information om
hardvaren i dennne fil....

/Kasper

Fra : Leony

Dato : 22-12-03 13:18

In news:3fe6bb52$0$17628$ba624c82@nntp05.dk.telia.net,
Kasper Mikkelsen <kasper1@post1.tele.dk> typed:

> Det virker desværre ikke. Den siger der ikke er noget information om
> hardvaren i dennne fil....

Du har downloadet .exe-filen, pakket den ud osv?

Det er desværre den eneste driver jeg lige umiddelbart er stødt på.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-12-03 02:10

"Kasper Mikkelsen" <kasper1@post1.tele.dk> crashed Echelon writing

> Det virker desværre ikke. Den siger der ikke er noget information om
> hardvaren i dennne fil....

Kan det skyldes driveren ikke er certificeret og XP ikke vil acceptere
dette?

Du kan evt. overrule dette, ved at vælge "Jeg vælger selv enheden ud fra
liste" (alternativet istedet for hvor den skal søge efter driveren).

Her vælger du så "Har CD/diskette" og henviser til der hvor filerne ligge
(udpakket selvfølgelig).

--
Bjarke Andersen