CatOkay grus igen...
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 21-12-03 20:46

Jeg forhører mig i Poppi på Frederikssundsvej i morgen formiddag og skal nok
melde tilbage. For det er noget rigtig godt grus - mit forbrug til 1 kat har
været 1 pakke CatOkay à 1,5 kg pr måned.

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk - nu med jul

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 22-12-03 12:11

"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg forhører mig i Poppi på Frederikssundsvej i morgen formiddag og skal
nok
> melde tilbage.

Nu har jeg talt med en venlig dame i Poppi, Frederikssundsvej. De har det -
i KASSEVIS, sagde hun, så jeg tager lige en tur derud i eftermiddag.

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk - nu med jul

Fra : Charlotte

Dato : 22-12-03 14:02

> Nu har jeg talt med en venlig dame i Poppi, Frederikssundsvej. De har
det -
> i KASSEVIS, sagde hun, så jeg tager lige en tur derud i eftermiddag.

Hulk altså....jeg bor i Østjylland...der er sg lidt langt til
Frederikssundsvej....
Er der mon nogen i/omkring Horsens, der ved om og hvor det fås? *snøft*....

KH
Charlotte *som nu har besluttet sig for at det dersens kattegrus skal prøves
af*
www.skovkatten.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 22-12-03 14:27

"Charlotte" <charlotte@fjerndetteskovkatten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Frederikssundsvej....
> Er der mon nogen i/omkring Horsens, der ved om og hvor det fås?

Jeg går og tænker på, om man rent faktisk BURDE starte en parallelimport af
CatOkay.... men jeg har ikke en dyt forstand på, hvordan jeg så skal gøre.
Min lagerkapacitet er begrænset, og jeg aner ikke, hvordan man driver sådan
en forretning... og det er ærlig talt DYRT at sende sådan en pakke grus med
Post Danmark: Det koster pt 40 kr at sende 1 pakke kattegrus.... og 45 at
sende 2-3 pakker.
*Tænker lige lidt videre julen over og er åben for ideer*

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk - nu med jul

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 22-12-03 15:18

Benedikte Brisson <dikte@nini.invalid> wrote:
> [...]
> pt 40 kr at sende 1 pakke kattegrus.... og 45 at sende 2-3 pakker.
> *Tænker lige lidt videre julen over og er åben for ideer*

Prøv at undersøge hvad det koster at sende med fragtmanden.

M.v.h
Niels

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 22-12-03 18:26

Det koster 98 kr i Poppi på Frederikssundsvej for sådan en 1½ kgs pakke, der
holder en måned. Det ka sgi da ikke passe, når ZooCity har solgt det for ca
en halvtredser.... Heidi, skal vi ikke starte et importfirma?

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk - nu med jul

Fra : Charlotte

Dato : 22-12-03 18:40

Hej Benedikte

> [...]
ca
> en halvtredser.... Heidi, skal vi ikke starte et importfirma?

Ja - det lyder da helt hen i vejret....det må da kunne gøres billigere...
Lagerplads med måde haves i Østjylland *gg* - så er det godt, er vi helt
klart med!

KH
Charlotte *som nu er ved at gå til over stadig ikke at have prøvet det
dersens CatOkay....*

www.skovkatten.dk

Fra : Rasmus

Dato : 22-12-03 20:27

Hej Charlotte & Benedikte...

Har lige læst jeres tråde........Ved ikke om i kan bruge det til noget
men...

Jeg bor i Randers og har købt 8 ks. CatOkay i Farmland ude ved Randers
Storcenter, de havde et supertilbud der lød 1,5l.+ 400g royal canin
foder til 20.- kr. stk. Men var kun et juletilbud, hvad normalprisen
er, fik jeg ikke tjekket??

Hvorfor skriver jeg det?? Øhhh....ja egentlig bare for at gøre jer
opmærksom på at CatOkay sælges i østjylland...

Rasmus

Fra : Charlotte

Dato : 22-12-03 21:20

Hej Rasmus
"Rasmus" <rbilleKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i
> [...]
> Storcenter, de havde et supertilbud der lød 1,5l.+ 400g royal canin
> foder til 20.- kr. stk. Men var kun et juletilbud, hvad normalprisen

20,- for ... hvad siger du? Skal lige greje det...1.5 l CatOkay + 400 g
royal canin (frit valg af smag eller hvad) - til en 20´er??
Tænker...hvad mon 1.5 l svarer til?
Altså - jeg har jo som skrevet ikke prøvet CatOkay, men med det, jeg har
kunnet læse mig til synes jeg bare det lyder kanon.

> Hvorfor skriver jeg det?? Øhhh....ja egentlig bare for at gøre jer
> opmærksom på at CatOkay sælges i østjylland...

Synes da det er fedt, du skriver det - er da i nærheden af Randers af og
til...

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Kate

Dato : 22-12-03 21:52

"Charlotte" <charlotte@fjerndetteskovkatten.dk> wrote in

> Synes da det er fedt, du skriver det - er da i nærheden af Randers
> af og til...

Om ikke andet er det da tættere på dig end Frederikssundsvej er.
Det er jo nok for længe for dig at vente, men jeg skal til
Århus/Randers midt i Jamuar. Til Randers for at besøge min farmor på
hospitalet (vi forventer hende ikke udskrevet foreløbig) og Århus til
min nevøs fødselsdag, men hvis det stadigt er aktuelt til den tid kunne
jeg da godt tage en kasse eller to med og så kunne vi finde ud af at
mødes og udveksle

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Helle Madsen

Dato : 22-12-03 22:12

Hejsa..

Har lige købt 40 pk Catokay hos min lokale dyrhandel i esbjerg. 50 k,-
pakken.

En pakke med 1,5 kg svarer til tyve kg kattegrus i følge producenten, og
fuylder ca 4-5 cm i kattebakken.

Indtil videre er kattene ok glade for det, og det ser ud til at virke. Nu må
vi se om de også synes det om 14 dage.

Helle Madsen

Fra : Charlotte

Dato : 22-12-03 22:18

Hej Helle...og I andre...
"Helle Madsen" <gizmotrold@hotmail.com> skrev i
> Har lige købt 40 pk Catokay hos min lokale dyrhandel i esbjerg. 50 k,-
> pakken.

> En pakke med 1,5 kg svarer til tyve kg kattegrus i følge producenten,

Okay...altså 1,5 kg for en 50´er? - Rasmus skrev noget med 1,5 l??

> og fuylder ca 4-5 cm i kattebakken.

Og...vil det så sige, at man bare hælder hele muletjavsen ind på én gang og
så kun fjerner klumperne? Kan det så holde så længe? Altså...en måned?
Eller hvad?

Fortæl, fortæl...

KH
Charlotte *som altså er lutter spidse ører - ja, nærmest med tufser* hæhæ...
www.skovkatten.dk

Fra : Helle Madsen

Dato : 22-12-03 22:33

Hej charlotte, og hvem der ellers læser med

Pakken vejer halvanden kg, tror bare Rasmus tog fejl af liter og kg. Fylder
det samme som ca 6-7 kg normalt kattegrus.

Ja, man hælder bare hele pakken ud på en gang, og så fjerner når katten har
haft afføring. Har tjekket bakken efter de har været på den, det er stadigt
snevidt, man kan ikke se de ha tisset.

Er først begyndt at bruge det iidag, men det ligner at begge katte har
godkendt det. Og bedst af alt, det lugter slet ikke

Mv Helle

Fra : Rasmus

Dato : 22-12-03 22:19

> [...]
> Altså - jeg har jo som skrevet ikke prøvet CatOkay, men med det, jeg har
> kunnet læse mig til synes jeg bare det lyder kanon.

Jepz, det lyder utroligt, men den var sq' god nok!!! En flad 20'er for
en kasse+400g uspec. royal canin foder
(læste også annoncen i avisen et par gange, før jeg fattede det!)

En kasse indeholder 1,5l. og svarer til en måneds forbrug per kat.

Jeg har endnu ikke tage hul på den første kasse, har stadig en rest
Extreme Classic tilbage, men med det vilde tilbud, spare man jo penge på
foderet alene!!!

Men altså tilbuddet stoppede den 21.dec, men jeg vil tro de fører
CatOkay fast?!

-Rasmus

Fra : Charlotte

Dato : 22-12-03 22:36

> Jepz, det lyder utroligt, men den var sq' god nok!!! En flad 20'er for
> en kasse+400g uspec. royal canin foder
> (læste også annoncen i avisen et par gange, før jeg fattede det!)

Waaauw!
> Men altså tilbuddet stoppede den 21.dec, men jeg vil tro de fører
> CatOkay fast?!

Røvbananer *fnis*

Nå...men jeg må altså igang med at kigge efter det...ellers sætter vi bare
en import igang *fniser igen*...

KH
Charlotte *som glæder sig til julen*
www.skovkatten.dk

Fra : zasha

Dato : 22-12-03 22:58

> [...]
ca
> en halvtredser.... Heidi, skal vi ikke starte et importfirma?

Roooolig nu, jeg har jo smidt en mail til producenten, men jo, teoretisk
kunne jeg da sagtens *smil* det er udelukkende et spørgsmål om producenten
vil levere....vender tilbage når/hivs jeg får svar fra dem

Hilsen *import-Heidi**G*

http://hei.homepage.dk/godter.html
en garanteret grus-fri side ;)

Fra : Charlotte

Dato : 22-12-03 23:17

Hej Heidi
> Roooolig nu, jeg har jo smidt en mail til producenten, men jo, teoretisk
> kunne jeg da sagtens *smil* det er udelukkende et spørgsmål om producenten
> vil levere....vender tilbage når/hivs jeg får svar fra dem

Hihi - nårh ja, det havde vi vist glemt igen...er jo ganske forhippede
*fnis*

Glæder os til at høre nærmere.

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Charlotte

Dato : 23-12-03 13:00

Hej alle

Efter al den snak om CatOkay, besluttede jeg mig i morges for at køre
omkring en biks vi har her i Horsens, som har alt muligt. Jeg har ikke været
der så ofte, den ligger lidt afsides, og ofte "kommer man bare til at køre
forbi" og tænker, at der må man engang ind og kigge.

Hun kendte ikke til CatOkay, så jeg fortalte om det, jeg har hørt herinde.
Hun sagde, at det kunne hun nu gøre lige så godt og billigt.
Hun ville anbefale Extreme Classic, 16 kg. for 159,- og køber man 12 sække,
kan man få det for 99,- pr. sæk. Det skulle fungere på samme måde - men hvad
ved jeg?? Hvad ved I??? Fortæl, fortæl... Jeg ved jo, der er diskuteret
kattegrus til bevistløshed herinde, men jeg spørger nu alligevel *ss*

Så checkede jeg også lige RC Maine Coon, fordi det tilfældigvis var på
tilbud. 2 kg. for 99,- og normalprisen for 10 kg. er 409,-
Misserne herhjemme kan smagt det før og kan godt li´ det, så jeg har
egentlig lyst til at prøve at skifte lidt mellem det og deres daglige
Olivers...
Er det billigt (10 kg. posen altså)??

KH
Charlotte og misserne *som helt klart er i julehumør efter juletræet er
kommet ind*
www.skovkatten.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-03 13:13

> [...]
> ved jeg?? Hvad ved I??? Fortæl, fortæl... Jeg ved jo, der er diskuteret
> kattegrus til bevistløshed herinde, men jeg spørger nu alligevel *ss*

Extreme Classic er klart det bedste kattegrus, jeg har prøvet.
Vi havde en kat og jeg plejede, at bruge det billige grus fra Alta, Fakta
osv.
Jeg læste så om EC herinde.
Jeg skulle normalt skifte alt gruset, mindst en gang om ugen og det
smuldrede også meget.
Da vi skiftede til EC, var der slet ingen bøvl mere. Det klumper vildt godt
og er lettere parfumeret, hvilket jeg godt kunne lide, men det er jo en
smagssag. Man kunne så nøjes med, at fylde efter en gang imellem. Gruset
smuldrer ikke og man skal ikke tømme hele bakken hele tiden, men kan nøjes
med, at fylde efter.

Jeg har anbefalet EC til alle vi kender med kat. Jeg nævnte også lige dets
gode kvaliteter for en dame, der kiggede på det i Calles dyrerige.
Folk må tro man er tosset, men jeg var selv dybt overrasket over, at det var
så godt og hygiejnisk. Man kunne slet ikke lugte kattebakken mere.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-03 13:20

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> Extreme Classic er klart det bedste kattegrus, jeg har prøvet.

Glemte lige, at sige, at jeg ikke har prøvet CatOkay kattegrusset, så jeg
kan ikke rigtigt sammenligne det med EC.

Fra : Kate

Dato : 23-12-03 15:55

"Charlotte" <charlotte@fjerndetteskovkatten.dk> wrote in

> Efter al den snak om CatOkay, besluttede jeg mig i morges for at køre
> omkring en biks vi har her i Horsens,

[hårdt klip]

Jeg kender ikke CatOkay, så jeg har intet sammenligningsgrundlag med
det, men jeg har de seneste år brugt EC med stor glæde. Jeg har gennem
årene prøvet forskellige slags grus, men er mest glad for EC.
Jeg købte min seneste portion i tyskland, gennem zooplus.de men mener
ikke at huske at jeg kom så langt ned i pris som 99 pr. pose, mener vi
slap med 108,-, men dyrhandlerne i mit område skal ha' 169,- pr. pose
hvis de overhovedet fører det.
Var det i nærheden af mig ville jeg nok slå til

Fra : Rasmus

Dato : 23-12-03 22:06

> [...]
> ved jeg?? Hvad ved I??? Fortæl, fortæl... Jeg ved jo, der er diskuteret
> kattegrus til bevistløshed herinde, men jeg spørger nu alligevel *ss*

Hey Charlotte, jeg bruger selv pt. EC, og det er supergodt grus, jeg
spurgte også min lokale dyrehandler(Bonnie's) om CatOkay som han ikke
kendte til.

Jeg vil tro de fleste forhandlerer anbefaler EC, især når de forhandler
det selv, og ikke har kendskab til CO, det er som sagt også topkval.
grus...

Men fordelene ved CO kunne muligvis være:

Hvis CatOkay holder hvad det lover, vil jeg vove at "påstå" at det er
bedre fordi:

1) det er mere kompakt i brug, 1kasse a 1,5 l. holder een måned. 6mdr's
forbrug fylder ingenting i forhold til EC.

2) ifølge CO forhandleren, skal man kun fjerne afføring og ikke urin,
fordi gruset absorberer det fuldstændigt

3) Det er lettere at transporterer :p

Meeeen, det er jo som sagt en masse hvis'r, jeg har fået Line
(webmaster??) til at smide CatOkay ind i produktguiden under grus, så
det bliver spændende at se, om det kan konkurrer med EC som har mange
trofaste brugerer, mig selv incl. indtil videre :p

Jeg ved ikke hvorfor jeg har et behov at forsvare CO uden belæg for det,
måske fordi jeg har investeret i kasser til de næste 6-7mdr :p
...Og er ret spændt på om det holder!!! =)

Rasmus