Studio DC10Plus i Win2000 ???
Fra : Kurt Nielsen

Dato : 19-04-01 03:22

Hej Alle

Er der nogen som har fundet ud af om man et eller andet sted kan finde nogle
drivere eller andet, så man kan bruge sit Studio DC10Plus i Win2000 ??
Jeg har været inde på deres hjemmeside, men der er kun en "opdatering til
udvidelse af pci-porte" til Win 2000, så man burde kunne få det til at køre
i Win2000 for hvorfor skulle man ellers lave den opdatering så den også kan
køre i Win2000.

M.V.H. kurt.b.nielsen@get2net.dk

Fra : Thomas Lund

Dato : 19-04-01 08:52

Hej Kurt,
Jeg har ligesom dig også søgt efter en mulighed for at bruge mit DC10+ i
Win2000, men der er ikke noget at gøre.
Min løsning blev en multiboot, så jeg har en Win98 kun med DC10 kortet og
grabbersoftware installeret, så snupper jeg filmen i Win98, genstarter i Win2000
og redigerer den der. Besværligt....

Mvh Thomas

Fra : Ulf Laursen

Dato : 20-04-01 08:27

Prøv her:

http://sourceforge.net/projects/zorannt/

/Ulf

--

\!/ \!/
(@ @)

uhl@mail.dk

Besøg netkirken: http://www.netkirken.dk

Fra : Kurt Nielsen

Dato : 20-04-01 11:18

Tak til Ulf Laursen for linket, men som der står skal man vente
på at den næste version kommer fordi der er installations-prb.
med den der ligger der nu...

M.V.H. kurt.b.nielsen@get2net.dk