Findes der trådløse routere med indbygg
Fra : Jan Ehlers Pedersen

Dato : 20-12-03 23:15

Jeg leder efter en trådløs router med indbygget usb-printerserver og
firewall.

Er der nogen, der ved om man kan købe sådan en enhed i Danmark eller
nærmeste omegn?

- Jan

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-12-03 23:59

Jan Ehlers Pedersen
<ehlers*slet-stjerner-og-denne-tekst*@mail2world.com> wrote:

>Jeg leder efter en trådløs router med indbygget usb-printerserver og
>firewall.
>
>Er der nogen, der ved om man kan købe sådan en enhed i Danmark eller
>nærmeste omegn?

ASUS WL-500b til knap 800 kroner eller storebror'en WL-500g til 1000
er et godt bud.

http://www.asus.com/products/communication/wireless/wl-500b/overview.htm

De fås bl.a. hos www.midtdata.dk

<mlr>

Fra : Jan Ehlers Pedersen

Dato : 23-12-03 09:55

Tak for tippet.

Det ser ud til at ASUS efterhånden har fået løst de fleste problemer med
ny firmware, så det bliver nok den.

/Jan

Fra : anders majland

Dato : 28-12-03 21:54

> Jeg leder efter en trådløs router med indbygget usb-printerserver og
> firewall.

Nogen dern har set nye produkter der "bare" er en usb-printserver til et
kablet netværk ?
(jeg er tilfreds med den stak jeg har stående isdn router, hw
firewall/vpn, switch, wireless ap

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Morten Christensen

Dato : 29-12-03 20:19

anders majland wrote:

> Nogen dern har set nye produkter der "bare" er en usb-printserver til et
> kablet netværk ?
> (jeg er tilfreds med den stak jeg har stående isdn router, hw
> firewall/vpn, switch, wireless ap

Trendnet har ihvertfald noget.

Morten Christensen