Striber i det sorte blæk
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-12-03 21:44

Greetings!

Min HP DJ850C smadrer rundt i det sorte. Den trækker striber i ét væk.
Jeg har renset dyserne med sprit og jeg har prøvet driverens egen
dyserens, men lige meget hjælper det.

Now what?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-12-03 22:21

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Min HP DJ850C smadrer rundt i det sorte. Den trækker striber i ét væk.
> Jeg har renset dyserne med sprit og jeg har prøvet driverens egen

Jeg har selv haft sådan en for mange år siden og også andre hp printere. I
den forbindelse havde jeg fat i HP, og de oplyste bl.a. at hvis der skal hul
i en tilstoppet patron, skal man bruge vand og kun vand. Alt andet kan
ødelægge patronen.
Jeg har selv med held fået hul på flere patroner ved at hælde lidt lunkent
vand i en underkop og så stille patronen ned i underkoppen, så ca. 2-3 mm
var dækket.
Det kan dog også være en defekt patron.

Kurt

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-12-03 22:36

In article <3fe4bd49$0$69968$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
kurtnospam@portalen.no says...
> den forbindelse havde jeg fat i HP, og de oplyste bl.a. at hvis der skal hul
> i en tilstoppet patron, skal man bruge vand og kun vand. Alt andet kan

Den er ikke tilstoppet, den klatter bare noget så forfærdeligt. Det er
sorte striber, ikke hvide striber.

> Det kan dog også være en defekt patron.

Alle dyser virker, den klatter bare...

Fra : Mons

Dato : 22-12-03 22:11

> [...]
>
> Min HP DJ850C smadrer rundt i det sorte. Den trækker striber i ét væk.
> Jeg har renset dyserne med sprit og jeg har prøvet driverens egen

Har du prøvet at rense holderen til dyserne med en oprevet klud? Har prøvet
at det var nullerkvinder der sad på holderen. De lavede netop striper i
blækket som du foreskriver.
Mogens