Brænderprogram dur ikke til SCSI brænder
Fra : Peter Dzougov

Dato : 18-04-01 23:22

Hej Alle...

Mit CD creator program kan ikke bruge/finde/brænde på den SCSI brænder JVC
XR W2010 jeg har købt (brugt).
Er der en umiddelbar god grund til dette?
Den læser fint alm. cd´ere efter at en opdateret driver blev fundet til SCSI
controlleren!
Er det et andet program jeg skal have fat på når der er tale om et SCSI
produkt?
(gerne svar i gruppen, men helst med kopi til mig direkte på min mail)

M.v.h.
Peter

Fra : -=Madsen=-

Dato : 19-04-01 00:12

Prøv at opgraderer dit software, du kan finde det her..........

http://www.roxio.com/index.jhtml

http://www.roxio.com/en/jhtml/support/webcheckup.jhtml;$sessionid$5YBGWRYAAG
45LJ4YZOWCFEQ

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-04-01 14:25

Mon ikke der også findes en opdatering til brænderen?

/Mikael

Fra : Witzel Online

Dato : 19-04-01 19:28

Jeg havde samme problem med mit Western Digital SCSI kort, og en Plextor
brænder. jeg skiftede gnaske enkelt brænderprogrammet ud, fra et Easy CD
Creator til CeQuadrat WinOnCD...

Det var, i mit tilfælde, det eneste der skulle til ... jeg ved ikke om det
er nok for dig. men det er da et forsøg værd.

-------
Witzel
-------