Problem med Genius SoundMaker og Asus AGP-~
Fra : Simon Pape

Dato : 18-04-01 23:22

hej,

Jeg har et XA100plus bundkort og har har netop købt mig et Genius
SoundMaker Live lydkort, men det spiller ikke. Først gik det ind og
ville snakke samme IRQ som mit skærmkort (Asus AGP-V3800), hvorefter jeg
flyttede det til et andet slot. Det bevirkede, at det fik en anden IRQ,
og Windows98SE finder det også fint, men når computeren genstartes er
der problemer med lydkortet (ressourceindstillingerne er ødelagt).
Rettes dette, virker det, men efter genstart er problemet der igen.

Nogle råd/erfaringer? Jeg troede PCI-bussen netop var til for at undgå
situationer som dette...

--
Simon Pape

Nattergalevej 7, 3. sal Tlf.: 2684 4338