Gdfs filer til T68i
Fra : Arne Nielsen

Dato : 20-12-03 07:26

Der skulle vel ikke være en der ligger inde med de nyeste flash filer i
følgende ver, eller ved hvor de kan downloades.
T68i-R8A015-EU3.sbn
T68i-R8A015-EU3.Arm
T68i-R8A015-EU3.Avr
T68i-R8A015-EU3.gfds

Mvh
Arne

Fra : helloo.dk

Dato : 20-12-03 08:47

Prøv www.sonyericssonflasher.com

Fra : Arne Nielsen

Dato : 20-12-03 09:48

HA HA HA
Du er sgu da godt nok morsom, hvorfor tror du jeg spørg i denne gruppe ???

Fra : helloo.dk

Dato : 20-12-03 23:52

> HA HA HA
> Du er sgu da godt nok morsom, hvorfor tror du jeg spørg i denne gruppe ???

Fordi du køber crack programmer for at spare penge og på den måde nasse af
os andre??
Ellers noget?? Hvad med en månedes husleje eller kost??
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af DCT4 telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Z

Dato : 21-12-03 00:42

så er det her han (Arne) siger jo TAK og forventer han kan nasse mad fra
dig!!

Fra : Arne Nielsen

Dato : 21-12-03 09:20

Hmm det lyder da ellers som en god ide, men ellers tak.
Jeg vil da godt lige høre dig Dan, hvad du mener med at nasse på jer andrer,
hvor mange så kaldte unlocker programmer har du selv hentet eller fået fat
i, eller fået hjælp fra andrer, dobbeltmoral er sgu en go ting, og desuden
er det ikke for at nasse på alle jer såkaldte professionale unlocker, men du
Dan plejer da rundhåndet at forære unlock af telefoner gratis ud, så det
kunne jo være at du så også kunne forærer en flash fil ud ????.
Jeg vil lige pointer at jeg ikke er unlocker men blot en privat person der
søgte en opdatering til sin T68i.
Undskyld Dan det skal ikke gentage sig.

Arne

Fra : helloo.dk

Dato : 21-12-03 22:26

"Arne Nielsen" <arne.nielsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hmm det lyder da ellers som en god ide, men ellers tak.

Var nu også ment i sjov.

> [...]
> Dan plejer da rundhåndet at forære unlock af telefoner gratis ud, så det
> kunne jo være at du så også kunne forærer en flash fil ud ????.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal tage dette.. Men ja jeg hjælper gerne
folk med deres problemer og mange gange (hvis jeg har lyst) gratis. Men til
netop din model koster udstyret (hvis det er ordenligt) over 2000,- kr. Men
så har man jo også adgang til diverse flash filer osv.
Og hvis du er en privat person med kun 1 telefon vil jeg da forslå dig at du
kikker forbi www.dkunlock.dk og finder en som har købt nogen ordenligt
udstyr og får den lavet der for kun 100,- kr.

> Jeg vil lige pointer at jeg ikke er unlocker men blot en privat person der
> søgte en opdatering til sin T68i.
> Undskyld Dan det skal ikke gentage sig.

Helt iorden..
Hilsen Dan