Det må gerne være vildt !!!
Fra : --BS--

Dato : 19-12-03 16:31

Hejsa

Vi har snart den årlige herrejulefrokost. Vi er en 10-15 drenge/mænd i
alderen omkring 22-23, og iløbet af en sådan aften bliver der indtaget ret
rå mængder sprit !!!

Men jeg har tænkt på at sætte nogle af mine "venner" i en pinlig situation
eller lignende - altså igennem en selskabsleg. Så er der nogle der har nogle
sjove, vilde og tossede ideer til en sådan flok stive knægte.......

Bs

Fra : Trinita

Dato : 20-12-03 15:37

> [...]
nogle
> sjove, vilde og tossede ideer til en sådan flok stive knægte.......

Hej
En god selskabsleg er den der hedder "jeg har aldrig..." den går i alt sin
simpelhed ud på at man skiftes til at sige noget man aldrig har gjort og
alle dem der har skal så rejse sig op og drikke et par slurke af deres
drink. Det er også en god måde at komme til at lære hinanden bedre at kende
og man kan sætte sine venner i en pinlig situation hvis altså de leger
ærligt.
vh trinita