Stjernekikkert?
Fra : Axelgaard

Dato : 19-12-03 15:54

Findes der en gruppe hvor man kan få råd og vejledning ang. køb af
stjernekikkert?

Fra : Klaus

Dato : 23-12-03 13:01

"Axelgaard" <axelgaard@mail1.stofanet.dk> wrote in message news:<3fe31107$0$24841$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
> Findes der en gruppe hvor man kan få råd og vejledning ang. køb af
> stjernekikkert?

Der findes ingen grupper i den danske del af usenet hvor der
diskuteres teleskoper, men prøv på maillisten astrolist fx. via dette
link:
http://www.astronomibladet.dk/astrolist/

Desuden har jeg da også lavet en del om astronomi og teleskoper på min
hjemmeside www.aigis.dk eller
http://www.aigis.dk/astronomy/telescope_construct.html

mvh.
Klaus Eriksen
www.aigis.dk

Fra : Axelgaard

Dato : 25-12-03 11:00

"Klaus" <klaus36402003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.astronomibladet.dk/astrolist/
> Desuden har jeg da også lavet en del om astronomi og teleskoper på min

Mange tak og go' (bag)jul og godt nytår :)