sangsvaner, 10 stk kom fra sundet ind over~
Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 19-12-03 14:13

Hej

I dag kl 1250 så jeg ti sangsvaner komme fra sundet
(Sverige) ind over Hornbæk Plantage. Nogle af dem
"trompeterede", mens flokken kom ind over i "V-formation".

Jeg håber at der ikke er lagt gift ud for dem. (Man har
jo set at de kan finde på at fouragere af vinterrapsens
grønne blade i denne tid).

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 20-12-03 20:13

"Herluf Holdt, 3140" skrev i en meddelelse
> Hej
>
> I dag kl 1250 så jeg ti sangsvaner komme fra sundet
> (Sverige) ind over Hornbæk Plantage. Nogle af dem
> "trompeterede", mens flokken kom ind over i "V-formation".

Det må have været en dejlig oplevelse. Ti svaner på en gang,
det har jeg vist ikke set siden jeg var barn. Vores mor gjorde
os altid opmærskom på svaner og andre fugle som kom
flyvende i kileform. Men også hvis en to - tre svaner fløj
hen over haven.

Det er godt at lære børn at SE på naturen.

> Jeg håber at der ikke er lagt gift ud for dem. (Man har
> jo set at de kan finde på at fouragere af vinterrapsens
> grønne blade i denne tid).

Ja man må håbe at de kommer hen et sted, hvor nogen bare
kan nyde synet af dem.

Ruth