Nokia 6510 modem drivere
Fra : Christopher Tracy

Dato : 19-12-03 13:59

Hej

Jeg er ved at prøve at sætte den bærbare op til at bruge min Nokia 6510 som
modem (GPRS), men jeg mangler åbentbart nogle drive til den, og jeg har søgt
og søgt men kan ikke finde sådanne drivere nogen steder, og WinXP kender kun
"Nokia 6610&7210 (Cable)".
Så jeg håber der er én/nogen der kan hjælpe mig med at få fat i dem.

Rigtig mange tak på forhånd :)

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : sko12345

Dato : 19-12-03 14:12

"Christopher Tracy" skrev d. 19-12-03 13:59 dette indlæg :
> [...]
kender kun
> "Nokia 6610&7210 (Cable)".
> Så jeg håber der er én/nogen der kan hjælpe mig med at få fat i dem.

Hej PRN (Prince Rogers Nelson)

Prøv at se her: http://www.nokia.dk/support/phones/6510/

Der kan du finde modem indstillinger og software til 6510, og deri bør
også være modemdriver.

PS. parade er et fedt album, og rimeligt overset pånær Kiss.

http://www.kandu.dk/

Fra : Christopher Tracy

Dato : 19-12-03 14:27

Hej

> Prøv at se her: http://www.nokia.dk/support/phones/6510/
>
> Der kan du finde modem indstillinger og software til 6510, og deri bør
> også være modemdriver.

Ja tak, men jeg har indstalleret det software der er at finde på den side,
men jeg har på fornemmelsen at de drivere der skal bruges er på den CD der
fulgte med telefonen dat jeg købte den (måske tar jeg fejl), men jeg kan
selvfølgelig ikke finde den CD nu :-/

Efter en del turen rundt på nettet, har jeg læst nogen steder at der skal
bruges en fil der hedder nokia6510IrDA.inf ?

Fra : Anders Lund

Dato : 20-12-03 10:14

Christopher Tracy" <goldartist@"remove-this
<goldartist@"remove-this"yahoo.com> wrote:

> [...]
>
> Efter en del turen rundt på nettet, har jeg læst nogen steder at der
> skal bruges en fil der hedder nokia6510IrDA.inf ?

Har du læst nogle af de PDF filer som de har liggende sammen med softwaren?
I sin tid, da jeg skulle bruge min 6210 som modem, kunne jeg heller ikke få
det til at virke, før jeg læste en "quick guide".

--
Anders Lund
spam2003@andersonline.dk