Trådløs Net - Måleudstyr, Analyser ??
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 19-12-03 12:53

Jeg ville høre om der evt. var nogen her der vidste om der fandes nogle
måleudstyr der kan bruges bla. at vise signal styrken på et signal fra et
trådlæst netværk. Skal gerne være mulighed for at sætte en eksterne antenne
på.

Eller om der evt findes noget software man kan installere på f.eks en bræbar
pc og så et trådløst netkort.

Måtte også gerne kunne bruges til at analysere nettet.

Håber der er nogen her det kender noget udstyr der kan bruges til det. for
synes jeg efterhånden har ledt lidt forgæves på nettet efter noget.

Da jeg nemlig har nogle problemer med nogle trådlæse net det er blevet sat
op mellem nogle byer der strækker sig over mange kilometers afstand og ville
gerne kunne finde ud af hvor fejlen ligger.

Fra : Arne Keller

Dato : 21-12-03 20:15

http://www.flukenetworks.com/us/Solutions/Wireless+Network+Analysis/Overview.htm

--
Arne Keller
Jeg utaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 22-12-03 15:50

ja men den kender jeg godt, er faldet over den. Men på den har man desværre
ikke mulighed for extern antenne som jo skal bruges når det drejer sig om
store afstande.

Så kendet du evt. andre ?

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 04-01-04 12:43