Hvid jul-god jul
Fra : Anet

Dato : 19-12-03 12:04

Ifølge vejrprofeterne på fjernsynet så skulle der være mulighed for at få en
hvid jul i år. Det er kun sket 7 gange siden 1900. Hestene ser altid så
sjove ud når de træder ud i "kong vinters" snetæppe første gang.

Læs mere her om de hvide jule i de sidste 100 år
http://www.dmi.dk/dmi/index/viden/temaer/hvid_jul_i_danmark.htm

God jul til Jer alle og Jeres heste.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 19-12-03 12:28

Anet wrote:
> Læs mere her om de hvide jule i de sidste 100 år
> http://www.dmi.dk/dmi/index/viden/temaer/hvid_jul_i_danmark.htm

Og se en rigtig hest i dens rette element her:

http://geysirheste.dk/billeder/portfolio/IMG_8635_small.image/IMG_8635_small.jpg

(Og på forsiden af denne måneds tölt - fra samme ridetur).

-dennis

Fra : Doris

Dato : 19-12-03 13:10

Søndag og mandag hvid, tirsdag, onsdag o.s.v. regn :(

Fra : Marlene

Dato : 19-12-03 13:47

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Søndag og mandag hvid, tirsdag, onsdag o.s.v. regn :(

Det passer mig altså fint, da vi skal køre fra Fyn til Djursland !!!!!

God jul til jer alle ))

Venlig hilsen

Marlene.

Fra : Matilde Bøgh

Dato : 19-12-03 18:02

"Marlene" <tunnefjerndette@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> "Doris" <xdoris@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

Så er det ud med kameraet Søndag og Mandag :) Måske eneste mulighed i år.
Forhåbentligt ikke.

Men det passer også mig ok, for jeg skal køre fra Fyn til Ålborg

Vh Matilde

Fra : Nina Svanholm

Dato : 21-12-03 16:00

"Anet" <aneteng FJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en

> God jul til Jer alle og Jeres heste.

Tak, i lige måde Skønt at have juleferie.............selvom jeg skal
male stuen

Venlig hilsen Nina Svanholm.