Cool-search.net som startside
Fra : Ole Pedersen

Dato : 19-12-03 09:07

Hej NG

Jeg har skrevet om mit problem for et par dage siden.
Jeg fik hjælp og problemet forsvandt "tilsynelsdende"

Jeg finder en til fem filer og en linie i registreringsdatabasen med
ad-aware 6.0 og fjerne det, hvorefter alt virker uanset hvor mange gange jeg
åbner min browser. MEN når jeg booter min pc starter hele showet forfra.
Er der nogen der ved hvad der skal til for at fjerne problemet, en gang for
alle.

Hilsen Ole

Fra : Torben

Dato : 19-12-03 09:22

"Ole Pedersen" <(Fjern)spam.ole.bastian@adslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:3fe2b189$0$176$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
forfra.
> Er der nogen der ved hvad der skal til for at fjerne problemet, en

Ad-aware er god, men finder ikke alt prøv også Spybot den finder du her
samt en masse andre gode programmer http://www.spywarefri.dk/ husk at
opdatere.
--
Mvh Torben

Fra : Ole Pedersen

Dato : 19-12-03 12:21

"Torben" <tolemNOSPAM@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forfra.
> gang for

> Ad-aware er god, men finder ikke alt prøv også Spybot den finder du her

Hej Torben

Det hjælper heller ikke.

Er der andre forslag.

Hilsen Ole

Fra : Torben

Dato : 19-12-03 13:36

> Det hjælper heller ikke.
>
> Er der andre forslag.
>
> Hilsen Ole

google er din ven.

http://groups.google.com/groups?q=Cool-search.net+group:dk.*&hl=da&lr=&ie=UTF-8&group=dk.*&selm=3fdc72c2%240%2469941%24edfadb0f%40dread12.news.tele.dk&rnum=2
--
Mvh Torben

Fra : kk

Dato : 19-12-03 14:26

"Ole Pedersen" <(Fjern)spam.ole.bastian@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> åbner min browser. MEN når jeg booter min pc starter hele showet forfra.
> Er der nogen der ved hvad der skal til for at fjerne problemet, en gang

Hvis du bruger CWShredder og HiJackThis som kan hentes på www.spywarefri.dk
skulle du kunne løse problemet. Derefter kan du låse din startside med
Freesurfer, så sker det ikke igen.
mvh
kk

Fra : Ole Pedersen

Dato : 21-12-03 16:28

"kk" <krull@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
www.spywarefri.dk
> skulle du kunne løse problemet. Derefter kan du låse din startside med

Hej KK

Tak for hjælpen. Du har ret CWShredder udretter mirakler! Den fortalte mig
hvilken variant jeg havde og viste ydermere nøjagtigt hvad "Satannen" havde
ændret. Og fjernede derefter det hele.

Hilsen Ole