research - danske illustratorer på nettet ~
Fra : Dyveke

Dato : 19-12-03 07:27

Jeg er i gang med noget research - og kunne bruge nogle gode links vdr.
danske illustratorer og deres produktioner - hvad der dukker op hos både
google og copernic er alt for tyndt..F.ek. er det endnu ikke lykkedes mig at
finde noget som helst brugbart om hverken Iben Clante eller Christel
Marott - nogen forslag?

mvh

Dyveke

Fra : JMJ

Dato : 19-12-03 08:23

On Fri, 19 Dec 2003 07:27:22 +0100, "Dyveke"
<dyvekefjerndette@speculaas.dk> posted:

Ask here (email)
http://www.illustration.dk/--

Regards,