Danske kongekroner
Fra : Tommy Hansen

Dato : 18-12-03 23:26

Hej
Jeg mangler en oversigt over de forskellige danske kongekroner.
Nogen der kan hjælpe med et link ?

--
Vh
Tommy

Fra : Multhe

Dato : 18-12-03 23:45

Hva mæ www.rosenborg-slot.dk ? {

"Tommy Hansen" <tommyhhXXX@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg mangler en oversigt over de forskellige danske kongekroner.
> [...]

---

Fra : Tommy Hansen

Dato : 19-12-03 11:21

> Hva mæ www.rosenborg-slot.dk ? {

Kunne du komme med et mere direkte link, jeg kan ikke finde noget på siden.

--
Vh
Tommy

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-12-03 15:42

Tommy Hansen skrev i et indlæg på usenet:
> Kunne du komme med et mere direkte link, jeg kan ikke finde noget på
> siden.

Det kan da dårlig være mere direkte ?

Det er jo tilladt at lede lidt på siden - og yderst til højre på siden
er der en krone, hvor der står "Kronjuvelerne" neden under.

Og på den side, der kommer frem, når du trykker på den, så kommer
kronerne nederst på siden

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk
Erstat invalid med dk ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares
i gruppen.

Fra : Tommy Hansen

Dato : 19-12-03 19:07

> Det er jo tilladt at lede lidt på siden - og yderst til højre på siden
> er der en krone, hvor der står "Kronjuvelerne" neden under.

Ups, det var vist også det eneste link jeg ikke havde kigget under.
Desværre kunne de ikke bruges, men tak for hjælpen.

--
Vh
Tommy

Fra : Multhe

Dato : 19-12-03 15:47

Har ikke selv prøvet, - men mener der bl.a findes noget på siden under
skolematrialer. "De danske kongers kronologiske samling"

multhe {

> Kunne du komme med et mere direkte link, jeg kan ikke finde noget på
> [...]

---