For lidt strøm? (Lyset blinker)
Fra : Il Jokar

Dato : 18-12-03 23:10

Jeg har en stregkodescanner (hvad jeg bruger den til er min sag *g*) koblet
til min computer. Den kobles ind mellem keyboardet og computeren. Dvs.
keyboardet kobles til det medfølgende "mellemled" og mellemledet til
computeren.

I sådan en fin stregkodescanner er der et lys i (Deter ikke laser).
Problemet er så at lyset blinker når harddisken kører - som om computeren
ikke kan levere nok strøm i PS2 stikket.

Nogen der har nogen måde at løse problemet på? INGEN andre enheder i
computeren lider under problemet. Maskinen er en P4 med en 80Gb Maxtor på
Albatron mainboard.

Fra : Leony

Dato : 19-12-03 16:24

In news:7ypEb.62039$jf4.3594275@news000.worldonline.dk,
Il Jokar <jokar@invalid.invalid> typed:

> Jeg har en stregkodescanner (hvad jeg bruger den til er min sag *g*)

Det er jo en nem måde at holde øje med hvad man spiser og drikker.

> Problemet er så at lyset blinker når harddisken kører - som om
> computeren ikke kan levere nok strøm i PS2 stikket.

Virker scanneren fint nok?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Il Jokar

Dato : 20-12-03 12:24

> Det er jo en nem måde at holde øje med hvad man spiser og drikker.

Ja - eller udvikle Track'n'Trace systemer til virksomheder ;oP

> Virker scanneren fint nok?

Nej - der har vi problemet :)

Fra : Leony

Dato : 20-12-03 15:46

In news:ZfWEb.62835$jf4.3662450@news000.worldonline.dk,
Il Jokar <jokar@invalid.invalid> typed:

> Nej - der har vi problemet :)

OK, grunden til at jeg spurgte, var at jeg var usikker på om den virkede
eller om det blinkende lys blot var et irritationsmoment.

Har du prøvet scanneren på andre motherboards eller med andre
strømforsyninger?

Fra : Il Jokar

Dato : 20-12-03 15:52

> Har du prøvet scanneren på andre motherboards eller med andre
> strømforsyninger?
på en anden comp - ingen problemer. På mit forrige MB - ingen problemer. Har
lige skiftet til P4 med nye MB...så jeg er bange for det måske er fordi den
leverer for lidt strøm (P4 æder vist en del?)

Fra : Leony

Dato : 21-12-03 12:16

In news:_iZEb.62870$jf4.3670669@news000.worldonline.dk,
> [...]

> problemer. Har lige skiftet til P4 med nye MB...så jeg er bange for
> det måske er fordi den leverer for lidt strøm (P4 æder vist en del?)

Hvilken strømforsyning har du?
Og hvilken strøm leverer den?

Det kan også tænkes at MB er skyldneren.

Fra : Il Jokar

Dato : 21-12-03 14:18

> Hvilken strømforsyning har du?
> Og hvilken strøm leverer den?
300W som sad std. i kabinettet.

> Det kan også tænkes at MB er skyldneren.

MB er et Albatron PX532PE Lite.

Fra : Leony

Dato : 21-12-03 17:32

In news:Q0hFb.63078$jf4.3725080@news000.worldonline.dk,
Il Jokar <jokar@invalid.invalid> typed:

> 300W som sad std. i kabinettet.

Burde være nok til en P4, men det kommer selvfølgelig an på resten af
dit setup.

> MB er et Albatron PX532PE Lite.

Ved ikke om det er skyldneren, men det er da ikke utænkeligt, når nu
scanneren har virket upåklageligt på et andet MB.