laserprinter! tører de ud og giver striper~
Fra : Ejvind \"SoulWalker\~

Dato : 18-12-03 22:35

kunne ikke finde nogen danske usegroups omkring printer så håber den her er
den mest nærliggende.

Jeg tænker på at købe en billig 600x600 laser printer af flere årsager. Jeg
bruger den ikke vildt meget igen og når jeg så skal bruger den så giver den
striper fordi den skal renses eller lign. Gør en laser printer det? Eller
kan den godt tåle at stå en del tid og så bare skrive ud i god kvalitet som
den plejer?? Jeg har alligevel ikke farve i da jeg næsten aldrig bruger
farve. Håber det er nogen der kan hjælpe mig med det lille spørgsmål.

/SoulWalkeR

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-03 23:32

Ejvind "SoulWalker" Toft wrote:

> [...]
> bruger den ikke vildt meget igen og når jeg så skal bruger den så giver den
> striper fordi den skal renses eller lign. Gør en laser printer det?

Nej, en laserprinter kan sagtens stå flere år uden at blive brugt.
Den skal bare ikke stå et meget støvet sted, for det kan give små ekstra
prikker i udskriften.

Fra : Leony

Dato : 19-12-03 16:27

In news:3fe21d93$0$27375$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Ejvind "SoulWalker" Toft <spam@REMOVEetoft.dk> typed:

> [...]
> en laser printer det? Eller kan den godt tåle at stå en del tid og så
> bare skrive ud i god kvalitet som den plejer??

Jeg har ikke problemer med min Minolta, som godt kan stå i en måned uden
at skrive ud.

Hvis der er problemer, så kan det være man lige skal ryste toneren inden
print.
Det hjælper i de fleste tilfælde (har jeg læst).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Kristian Andersen

Dato : 19-12-03 18:16

> [...]
> den plejer?? Jeg har alligevel ikke farve i da jeg næsten aldrig bruger
> farve. Håber det er nogen der kan hjælpe mig med det lille spørgsmål.

Hej

Du skriver ikke hvilken type (model) det er. Der findes 2 forskellige
principper, der er nogle hvor det er en laserstråle der tegner billedet på
tromlen, og der er nogle hvor det er en LED enhed, - hvis det er sidstnævnte
kan det være du bare skal rengøre LED enheden.

--
Kristian