Udstilling i Grömitz
Fra : Elwarth

Dato : 18-12-03 22:06

Hej
Jeg har lige tilmeldt Abbie til udstillingen i Grömitz, Tyskland (håber jeg
da ). Jeg har tilmeldt online fra www.dekzv.de
Jeg har sendt 2 tilmeldinger, en pr. dag, da det er en 2
certifikatsudstilling.
Spørgsmålet er så: Skal jeg alligevel sende en papirudgave til JYRAKs
udstillingssekretær, eller er det nok, det jeg har gjort?
Kan jeg forvente en bekræftelse på min tilmelding, enten pr. mail eller med
posten?
Og så er jeg i øvrigt rigtig dårlig til tysk, så jeg spørger lige for en
sikkerheds skyld Kan man betale ved indgangen, ligesom herhjemme?
Ja, I kan nok høre, at det er første gang, vi skal udstille i udlandet, så
alle tips er velkomne, også om ting, jeg ikke har spurgt om. Tænk nu, hvis
der er et eller andet vigtigt, jeg slet ikke ved, jeg skal spørge om
Kan lige tilføje, at rabiesvaccinen er på plads.

Venligst
Dorthe

Fra : Lene Glem

Dato : 18-12-03 22:58

> [...]
> der er et eller andet vigtigt, jeg slet ikke ved, jeg skal spørge om
> Kan lige tilføje, at rabiesvaccinen er på plads.

Hej Dorthe..

Jamen det bliver da spændende..

Jeg vil nok for en sikkerheds skyld sende en tilmelding til
udstillingssekretæren for udland til JYRAK - jeg har hørt om før at
tilmeldingerne er gået lidt i kuk - så bare for at være på den sikre
side.. så tilmeld også hos din udlandssekretær.
Du får din tilmelding pr,. post små 14-7 dage før udstillingen..

Du kan sagtens betale når du ankommer - det er ikke noget problem..
mener det koster 6 Euro ekstra at betale ved ankomst..

Og så er burene i Tyskland længere/højere end i Danmark.. kan ikke huske
målene - men jeg er sikker på at der er nogle som kan give dig de
præcise mål. og husk endelig kattegrus til bakken.. den bliver ikke
udleveret i Tyskland, som den gør i Danmark..

Ellers held og lykke..

Med venlig hilsen
Lene Glem
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 19-12-03 07:23

"Elwarth" <elwarth@KATTENSjellingnet.dk> wrote in message
> Ja, I kan nok høre, at det er første gang, vi skal udstille i udlandet, så
> alle tips er velkomne, også om ting, jeg ikke har spurgt om.

Hej
Selvom det er 100 år siden jeg udstillede, kan jeg da huske, at jeg tog
vand med, når vi udstillede i udlandet.

--
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 19-12-03 10:37

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in message
> kan jeg da huske, at jeg tog
> vand med, når vi udstillede i udlandet.

fnis, altså til kattene, for det var ikke altid vandet smagte godt. Vi andre
kunne jo drikke sodavand

--
Hilsen Denise