Bjergkøbing grand prix
Fra : preben & Anne-Maj

Dato : 18-12-03 20:49

Nogen der kan huske den nye udgave af musikken til bjergkøbing grand prix
hedder den var fremme for ca 4 år siden????

titel og kunstner??????

Fra : Anita Abildgaard Jen~

Dato : 18-12-03 21:50

Hed den ikke noget i retning af "Not for the d..."? Min hørelse er ikke så
god
Mener den var lavet af nogle nordmænd, men kan selvfølgelig heller ikke
huske hvad de hedder...
Aner ikke om jeg har været til nogen hjælp...?!

Fra : Multhe

Dato : 18-12-03 22:04

Mit gæt er Multicide - Not for the dough

{

"preben & Anne-Maj" <seerup@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kan huske den nye udgave af musikken til bjergkøbing grand prix
> hedder den var fremme for ca 4 år siden????
>
> titel og kunstner??????

---

Fra : emil

Dato : 19-12-03 00:49

"preben & Anne-Maj" <seerup@post.tdcadsl.dk> wrote in message news:<3fe20498$0$95028$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Nogen der kan huske den nye udgave af musikken til bjergkøbing grand prix
> hedder den var fremme for ca 4 år siden????
>
> titel og kunstner??????

Kunstner - Titel

Multicyde featuring An a - Not for the dough

MVH. Emil

Fra : preben & Anne-Maj

Dato : 19-12-03 06:51

"emil" <emilpaulsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "preben & Anne-Maj" <seerup@post.tdcadsl.dk> wrote in message

> Kunstner - Titel
>
> Multicyde featuring An a - Not for the dough
>
> MVH. Emil

1000 tak for hjælpen