driver til usb 2.0
Fra : Roar Hinrichsen

Dato : 18-12-03 20:27

Hej, jeg har købt en e-quip usb 2.0 2/4 port pci card, men der mangler en
driver, er der nogen der ved hvor jeg kan hente sådan en
på forhånd tak

Roar Hinrichsen

Fra : Fynbo

Dato : 18-12-03 20:39

"Roar Hinrichsen" <henriksen@danbonet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej, jeg har købt en e-quip usb 2.0 2/4 port pci card, men der mangler en
> driver, er der nogen der ved hvor jeg kan hente sådan en
> på forhånd tak
>
> Roar Hinrichsen

Hvad med denne side http://usb-drivers.drivershq.com/ ?

Fynbo

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-12-03 20:59

In article <3fe2026b$0$30070$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
fynbo@invalid.dk says...
> Hvad med denne side http://usb-drivers.drivershq.com/ ?

Så man skal betale _ekstra_ for en driver der ikke medfølger det nye
hardware?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-12-03 21:02

In article <brsun1$3fc$1@news.net.uni-c.dk>, henriksen@danbonet.dk
says...
> Hej, jeg har købt en e-quip usb 2.0 2/4 port pci card, men der mangler en

Har den et andet navn?

Fra : Roar Hinrichsen

Dato : 18-12-03 21:12

den har et nummer : 128277
mvh. Roar Hinrichsen

Fra : SonnyBoy

Dato : 19-12-03 13:28

On Thu, 18 Dec 2003 20:27:04 +0100, "Roar Hinrichsen"
<henriksen@danbonet.dk> wrote:

>Hej, jeg har købt en e-quip usb 2.0 2/4 port pci card, men der mangler en
>driver, er der nogen der ved hvor jeg kan hente sådan en

Equip plejer at være bygget over Prolific chipset, drivere til den
slags kan hentes på:

http://tech.prolific.com.tw/visitor/v_fileBrw.asp

<mlr>

Fra : Peter

Dato : 19-12-03 13:32

> [...]
> Hej, jeg har købt en e-quip usb 2.0 2/4 port pci card, men der mangler en
> driver, er der nogen der ved hvor jeg kan hente sådan en

Gå ind på din leverandørs hjemmeside, han har sikkert et link til drivers
eller til fabrikantens hjemmeside, hvor du kan downloade drivers.

Søger man på Google på e-quip, får man alt mellem køkken og skoleinventalt
til luftakrobatik og religiøse grupper, så det er næsten umuligt. Jeg fandt
dog et dansk/tysk firma som tilsyneladende handler med équip produkter. Du
skulle kunne rekvirere en driver her:
Ønsker om drivere til produkter kan sendes til: info@ddcs.dk

Peter

Peter

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 19-12-03 13:36

Roar Hinrichsen wrote:
> Hej, jeg har købt en e-quip usb 2.0 2/4 port pci card, men der
> mangler en driver, er der nogen der ved hvor jeg kan hente sådan en
> på forhånd tak

Installerer sådan noget ikke sig selv (antager har du bruger WinXP). Prøv
evt. at installere SP1, mener den har noget der kan løse problemer med USB
2...

--
Martin K

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-12-03 20:29

"Roar Hinrichsen" <henriksen@danbonet.dk> crashed Echelon writing

> Hej, jeg har købt en e-quip usb 2.0 2/4 port pci card, men der mangler en
> driver, er der nogen der ved hvor jeg kan hente sådan en
> på forhånd tak

Du må prøve dig lidt frem. Equip har selv ingen driver til 128277 men
søster produkterne virker muligvis.

http://www.ddc.gr/support/drivers/drivers.html

--
Bjarke Andersen