"røde udskrifter"
Fra : FINN CHRISTIAN ANDER~

Dato : 18-12-03 17:46

hej

jeg har et problem med min printer HP 930c
hvergang jeg skriver ud bliver billederne rødlige især
hvis jeg skal printe fotos ud. Jeg har været inde og downloade
nye xp drivers til printeren.
jeg trænger til lidt hjælp hvis jeg skal videre
på forhånd tak

fc

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 18-12-03 17:57

"FINN CHRISTIAN ANDERSEN" <FCA@NEWMAIL.DK> wrote in message
> [...]
> nye xp drivers til printeren.
> jeg trænger til lidt hjælp hvis jeg skal videre

Har du kontrolleret om din farvepatron er ved at løbe tør?

Thore

Fra : FINN CHRISTIAN ANDER~

Dato : 18-12-03 18:00

ja . der er 15% tilbage

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 18-12-03 18:50

> ja . der er 15% tilbage

Med fare for at lyde lidt provokerende... også af den blå?

Thore

Fra : FINN CHRISTIAN ANDER~

Dato : 18-12-03 19:29

nu har jeg nogle testsider ud og der mangler alt det der
skulle være blå !!!
så jeg køber en ny farvepatron og håber det hjælper
mange tak

Fra : Anders Pedersen

Dato : 18-12-03 20:00

On Thu, 18 Dec 2003 19:29:03 +0100, FINN CHRISTIAN ANDERSEN wrote:

> nu har jeg nogle testsider ud og der mangler alt det der
> skulle være blå !!!
> så jeg køber en ny farvepatron og håber det hjælper
> mange tak
hvad med at genopfylde den gamle i stedet for

det er meget billigere

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Leony

Dato : 19-12-03 16:32

In news:153n031k7p7b0.1lpqlqg3rfqh0$.dlg@40tude.net,
Anders Pedersen <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> typed:

> hvad med at genopfylde den gamle i stedet for
> det er meget billigere

Billigere måske, men jeg har endnu ikke læst en test, hvor kopiblæk
bliver fundet bedre end originalblæk.
Penge er ikke alt.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Anders pedersen

Dato : 19-12-03 17:13

On Fri, 19 Dec 2003 16:31:43 +0100, Leony wrote:

> [...]
> Anders Pedersen <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> typed:

> Billigere måske, men jeg har endnu ikke læst en test, hvor kopiblæk

Men prøv at læs her
www.refillshoppen.dk

Og jeg har selv ikke kunnet se forskel på det jeg har udskrevet på vores
printere.
Jeg køber ført nye partroner når de gamle ikke akn udskrive mere.
--
Yours faithfully
Anders B Pedersen

Fra : Leony

Dato : 19-12-03 23:55

In news:tp49uqlnnp7w$.mlo0tm4o5ov8$.dlg@40tude.net,
Anders pedersen <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> typed:

> Men prøv at læs her
> www.refillshoppen.dk

Ja, det er en lækker side.
Præcis hvad er det jeg skal læse?

Jeg gætter på, at det er det lille stykke, der står om blækkets
kvalitet.

Personligt mener jeg ikke et firma selv er i stand til at vurdere deres
produkter.
Jeg påstår ikke at de taler usandt, blot at de ikke kan betragtes som
upartiske.