pvj@has.dk
Fra : Rasmus V. S. Jensen

Dato : 18-12-03 16:41

Hey!

så har jeg hørt fra Sanne, hende og Anne (det rimer?) kommer også

Mvh
Rasmus

Fra : Kasper

Dato : 18-12-03 17:02

"Rasmus V. S. Jensen" <rasmu@NOSPAMmail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hey!
>
> så har jeg hørt fra Sanne, hende og Anne (det rimer?) kommer også

Hvornår skal vi komme ??

Kasper

Fra : Nic

Dato : 18-12-03 18:42

> Hvornår skal vi komme ??

LOL vi er klar ;)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-12-03 19:08

Nic wrote:

> LOL vi er klar ;)

Ja jeg skal også med!

PS: Kommer der lækre kællinger???

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : Rune \(7800\)

Dato : 18-12-03 19:50

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> Ja jeg skal også med!
>
> PS: Kommer der lækre kællinger???

Ja ja, både Sanne og Anne

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-12-03 20:01

Rune (7800) wrote:

> Ja ja, både Sanne og Anne

Billede tak

Fra : Christoffer

Dato : 18-12-03 19:54

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> wrote in message

> PS: Kommer der lækre kællinger???

Hehe der så jeg lige Robert fra Langt fra Las Vegas komme flyvende forbi mit
indre blik LOL Og det gør det ikke bedre at det her er Harware gruppen:
totalt-ynglings-nørde-gruppe

God Jul Til Jer Alle
Christian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-12-03 20:00

Christoffer wrote:

> Hehe der så jeg lige Robert fra Langt fra Las Vegas komme flyvende forbi
> mit indre blik LOL Og det gør det ikke bedre at det her er Harware
> gruppen: totalt-ynglings-nørde-gruppe

Hehe Jamen hvad er en fest uden lækre kællinger? Nej vel

Fra : Brizz

Dato : 18-12-03 22:41

> indre blik LOL Og det gør det ikke bedre at det her er Harware gruppen:
> totalt-ynglings-nørde-gruppe

De(t) kan vel også betegnes som en slags hardware?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-12-03 23:06

Brizz wrote:

> De(t) kan vel også betegnes som en slags hardware?

Nope software

- Peter

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-03 20:07

"Rasmus V. S. Jensen" <rasmu@NOSPAMmail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3fe1ca6f$0$25832$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Hey!
>
> så har jeg hørt fra Sanne, hende og Anne (det rimer?) kommer også

Okay godt, lejer en stripper!

Fra : Nic

Dato : 18-12-03 21:47

> Okay godt, lejer en stripper!

De er sjældent indbegrebet af lækre kællinger ;)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-12-03 22:12

Nic wrote:

> De er sjældent indbegrebet af lækre kællinger ;)

*CHOKE* HOST.. det fik jeg godt nok noget galt i halsen... øhm de strippere
jeg har set har da været kneppeklare... undskyld mit ligefremme sprog..
Jeg har meget sjældent set ikke-lækre strippere....

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-12-03 22:19

Martin Johansen [6000] wrote:

> Jeg har meget sjældent set ikke-lækre strippere....

Depends
Hvis jeg forstår udtrykket "lækre kællinger" korrekt så er det en kategori
af den bedre halvdel man gerne vil opvarte lidt
Hvis man blot vil nedlægge dem som et andet vilddyr, så er alle bedre tjent
med at man bliver hjemme...

- Peter

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-12-03 22:40

Peter Lykkegaard wrote:

> Depends
> Hvis jeg forstår udtrykket "lækre kællinger" korrekt så er det en kategori
> af den bedre halvdel man gerne vil opvarte lidt

"Lækre kællinger" er blot et udtryk for en kvinde/pige, man har meget svært
ved _ikke_ at kigge efter... Sagt på en anden måde... man er _nødt_ til at
kigge fordi de simpelthen bare er lækre eller blot smukke som himlen på en
solskinsdag.

> Hvis man blot vil nedlægge dem som et andet vilddyr, så er alle bedre
> tjent med at man bliver hjemme...

Kommer jo an på om alle er indstillet på det

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-12-03 23:05

Martin Johansen [6000] wrote:

> [...]
> svært ved _ikke_ at kigge efter... Sagt på en anden måde... man er
> _nødt_ til at kigge fordi de simpelthen bare er lækre eller blot

Tjohhh, indtil pynten er skrabet af....

- Peter

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-12-03 23:14

Peter Lykkegaard wrote:

> Tjohhh, indtil pynten er skrabet af....

Ja man kan blive slemt forskrækket... *GYS*

Det gamle ordsprog: "Klæder Skaber Folk" kommer virkelig til din ret her..

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-12-03 23:24

Martin Johansen [6000] wrote:

> Det gamle ordsprog: "Klæder Skaber Folk" kommer virkelig til din ret her..

"Sin" ret ikke "din" ret selvfølgelig.

Fra : JS

Dato : 19-12-03 11:32

> [...]
> jeg har set har da været kneppeklare... undskyld mit ligefremme sprog..

> Jeg har meget sjældent set ikke-lækre strippere....

Øh, Simone f.eks. Ja, tag da hele bunken fra "stripperkongens piger".

Fra : Mygind

Dato : 19-12-03 11:53

JS wrote:
> "Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> Øh, Simone f.eks. Ja, tag da hele bunken fra
> "stripperkongens piger".

Hmmm lyder som overbelastning.

ROLF

Mygind

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-12-03 17:22

Mygind wrote:

> Hmmm lyder som overbelastning.

Hvor starter køen???

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-12-03 17:21

JS wrote:

> Øh, Simone f.eks. Ja, tag da hele bunken fra "stripperkongens piger".

De er da lidt frække....

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-12-03 22:36

Martin Johansen [6000] wrote:

> De er da lidt frække....

/me rolls his eyes and walks slowly away

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-12-03 22:50

Peter Lykkegaard wrote:

> /me rolls his eyes and walks slowly away

/me enjoys the girls for himself