Hjælp ang. fonts
Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 18-12-03 15:30

Hejsa

Først vil jeg sige at jeg ikke aner om det er rigtig gruppe, ellers så
sorry.

Mit problem er at når jeg vil bruge fonts jeg har hentet ned og som jeg ved
kan køres på min pc, så vil den ikke bruge dem før jeg åbner fonten i mappen
fonts og så går ind i ex. word/psp eller lign. Så kan jeg vælge den og bruge
den, men lukker jeg og gemmer et dokument med en af typerne , når jeg så
åbner det står det hele med arial igen ?

Hvordan kan det være og hvad kan jeg gøre ? Ville jo genr ekunne bruge nogen
af de mere specielle fonts til at arbejde emd og kunne gemme dem , uden man
hver gang skal åbne fonten i ved siden af for at læse dokumentet

MVH
Gitte

Fra : Ole Nielsby

Dato : 18-12-03 19:04

Gitte S. Eriksen <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> skrev:
> Hejsa
>
> Først vil jeg sige at jeg ikke aner om det er rigtig gruppe,

Det er det ikke.

Du kan finde en oversigt over grupperne på www.usenet.dk

Prøv i dk.edb.system.ms-windows.
Husk at fortælle hvilken version af Windows du bruger.

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 18-12-03 21:35

Hejsa

Tusind tak for det

MVH

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 19-12-03 18:50

Gitte S. Eriksen wrote:
> Hejsa
>
> Først vil jeg sige at jeg ikke aner om det er rigtig gruppe, ellers

> sorry.

Nu er du allerede blevet korrigeret, og har takket pænt for det, så
tag ikke dette som et angreb.

Men hvad får dig til at tro, at dette har noget som helst med
databaser at gøre? Ved du overhovedet noget om databaser?

Uforstående og nysgerrig,
Kristian

--
Kristian Damm Jensen