Hvad hedder den farve?
Fra : Helle

Dato : 18-12-03 14:49

Hejsa.

Jeg er ikke så kendt i hvad farverne hedder hos katte men jeg har engang set
en super flot maine coon. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad den farve
præcist hedder. Billedet har jeg desværre ikke men måske nogen af jer andre
har et?
Katten jeg så var hvid/grå/marmoreret (ligesom marmor) og så havde den en
anelse rødlige stink i sig - især på hovedet - nærmest streger og ikke
direkte pletter. Er I helt lost?? *g*
Jeg mener det var da jeg var hos Løvehulen jeg så sådan en farvet kat.

Håber I kan vise mig et billede så jeg kan be eller afkræfte om det er
ligepræcis den farve jeg mener og så vil jeg gerne have det rigtige navn
på denne farvekombination

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Fra : Pia J

Dato : 18-12-03 15:35

> Katten jeg så var hvid/grå/marmoreret (ligesom marmor) og så havde den en
> anelse rødlige stink i sig - især på hovedet - nærmest streger og ikke

http://www.sarafina.dk/silverweb.jpg

http://www.lovehulen.dk/hunkatte/parfait_amour.htm

Som de her? Sort sølv eller blå sølv blotched tabby? Om du så har set en
tortie eller rufisme ved jeg ikke....

:Pia

Fra : Helle

Dato : 18-12-03 17:35

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in message

> [...]
>
> http://www.lovehulen.dk/hunkatte/parfait_amour.htm
>
> Som de her? Sort sølv eller blå sølv blotched tabby? Om du så har set en

Ja faktisk ligner det enormt meget Parfait amour fra Løvehulen - der er så
bare lige nogle meget lyse stink rød i også.

Mvh Helle

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 19-12-03 07:50

Hejsa

Jamen så er det nok en sølv tortie tabby du har set

MVH
Gitte
www.sacala.dk - killinger ventes i januar

Fra : Helle

Dato : 19-12-03 10:39

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Jamen så er det nok en sølv tortie tabby du har set
>
> MVH
> Gitte
> www.sacala.dk - killinger ventes i januar

Jeg synes ikke det er så tit man ser denne farve hos killinger til salg?

Mvh Helle

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 19-12-03 11:41

Hejsa Helle

Tja jeg er da stødt på et par stykker her på det sidste , vi havde jo
selv en i vores F-kuld, Fiona og min veninde har ligekøbt sig en godtnok
uden hvid, så de findes skam

MVH
Gitte
www.sacala.dk