Dette program skulle virke til unlock af M~
Fra : Klaus

Dato : 18-12-03 14:17

Hej med jer

Har desværre ikke selv en Siemens MC60 - endnu! Men dette program skulle
kunne unlocke telefonen
SEBAGSM-unlockMC60 - Hvis nogen sidder med en låst Siemens MC60 kunne i da
ikke lige teste om det funker?

mvh klaus

Fra : Klaus

Dato : 18-12-03 14:19

Og her var linket:
http://downloads.gsm-technology.com/cgi-bin/getdb.cgi?mode=program&ID=788

højreklik og vælg "gem som"

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-03 14:47

> [...]
> kunne unlocke telefonen
> SEBAGSM-unlockMC60 - Hvis nogen sidder med en låst Siemens MC60 kunne i da

Hej Klaus!

Har selv programmet og har brugt det til at unlocke et par MC60'r uden
problemer!

Helmut Lotti

Fra : Flemming Joensson

Dato : 21-12-03 00:52

"Helmut Lotti" <HelmutL(SnabelA)ofir(Prik)dk> wrote in

> Har selv programmet og har brugt det til at unlocke et par MC60'r uden
> problemer!

Hvilket kabel bruger man til sådan en? (Har ikke selv en mc60, men har en
S55 og uoriginal kabel der kan låse sådan en op - og tænkte på om det samme
kabel kan bruges?)

Fra : helloo.dk

Dato : 21-12-03 22:27

"Flemming Joensson" <flemming@fjerndette.joensson.org> skrev i en meddelelse

> Hvilket kabel bruger man til sådan en? (Har ikke selv en mc60, men har en
> S55 og uoriginal kabel der kan låse sådan en op - og tænkte på om det
samme
> kabel kan bruges?)

Det er det samme kabel..
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af DCT4 telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : aftenkaffe

Dato : 02-01-04 20:35

"Flemming Joensson" skrev d. 21-12-03 00:52 dette indlæg :
> [...]
en
> S55 og uoriginal kabel der kan låse sådan en op - og tænkte på om det

hejsa.
Ved ikke om det gør nogen forskel at jeg er en kvinde (*ss*), men hvad
gør man så når man har hentet programmet??
Er det nødvendigt med et kabel?
Vil være glad hvis svaret ligesom kunne "skæres ud i pap" da jeg ikke er
noget geni, hvad IT angår.
M.V.H.
Aftenkaffe

http://www.kandu.dk/

Fra : helloo.dk

Dato : 02-01-04 22:04

"aftenkaffe" <aftenkaffe.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Ved ikke om det gør nogen forskel at jeg er en kvinde (*ss*),

Kun når(hvis) du køre bil..

> men hvad
> gør man så når man har hentet programmet??

Så køre du programmet og følger de ting det siger...

> Er det nødvendigt med et kabel?

Meget.. og det skal være et uorginal..

> Vil være glad hvis svaret ligesom kunne "skæres ud i pap" da jeg ikke er
> noget geni, hvad IT angår.
> M.V.H.
> Aftenkaffe

Det har jeg så prøvet her...(med lidt humor.. Håber du kan tåle det)
Hilsen Dan