psstttt - K7S5A med SD ram og Duron 1400
Fra : Jens

Dato : 18-12-03 11:05

Er der tilfældigvis en af jer kloge hoveder der ved om et K7S5A
bundkort
kan køre med en Duron 1400 eller 1600 (FSB 266) processor ?
(Benytter SD 133 ram)

En af mine venner har ødelagt hans processor - (ledningen til køleren
røg af)
og vil gerne om jeg vil hjælpe ham med at få det til at køre igen her i
julen - helst med en billig Duron
Jeg har ledt på Ecs´s hjemmeside, men kan ikke finde noget information.

Hvad siger I til det?

Venlig hilsen og god jul
Jens

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 18-12-03 14:54

"Jens" <Skriv_i_gruppen@Så_andre_kan_læse_med> skrev i en meddelelse
> Er der tilfældigvis en af jer kloge hoveder der ved om et K7S5A
> bundkort
> kan køre med en Duron 1400 eller 1600 (FSB 266) processor ?
> (Benytter SD 133 ram)

Jeg har ikke prøvet, men ifg.
http://shor.ter.dk/372478670
Skulle der ikke være problemer.

--
Henrik Nielsen
Config@configdata.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-12-03 17:07

In article <3fe17b8a$0$174$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
Skriv_i_gruppen@Så_andre_kan_læse_med says...
> Er der tilfældigvis en af jer kloge hoveder der ved om et K7S5A
> bundkort
> kan køre med en Duron 1400 eller 1600 (FSB 266) processor ?
> (Benytter SD 133 ram)

Jeg har et K7S5A Pro med netop dét setup. Jeg valgte Pro-udgaven pga.
USB2.0 - så de "gamle" udgaver kan også.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jens

Dato : 19-12-03 12:12

"Jens" <Skriv_i_gruppen@Så_andre_kan_læse_med> wrote in message
| Er der tilfældigvis en af jer kloge hoveder der ved om et K7S5A
| bundkort
| kan køre med en Duron 1400 eller 1600 (FSB 266) processor ?
| Jens

---

Mange tak for svarene
Jeg køber en Duron her i weekenden, så han kan få sin maskine til at
køre igen.
Mvh. Jens

Fra : Jens

Dato : 27-12-03 13:27

> [...]
| bundkort
| kan køre med en Duron 1400 eller 1600 (FSB 266) processor ?

Blot til orientering for andre der har sådan et MB.
Jeg har nu monteret en Duron 1600 (FSB 266)
Det virker fint - BIOS skulle opdateres til den nyeste, men så kørte
det bare der ud af.
Vh. Jens