"cool-search.net" overskriver startsiden
Fra : Ole Pedersen

Dato : 18-12-03 08:58

Hej NG

Min startside bliver overskrevet af "http://www.cool-search.net/?aid=35"
hver dag.
Er der nogen der ved hvordan jeg kan blokkere for denne uønskede
forbandelse.
Uanset hvor tit jeg selv ændre til blank eller anden startside kommer denne
"Satan" igennem.
Jeg har prøvet at spærre den med NoAds. Det medfører blot at min browser
lukkes ned hver gang jeg starter den op.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-12-03 09:47

Ole Pedersen skrev:

> Min startside bliver overskrevet af
> "http://www.cool-search.net/?aid=35" hver dag.
> Er der nogen der ved hvordan jeg kan blokkere for denne
> uønskede forbandelse.

Prøv at kigge lidt tilbage i gruppen. Du har fået noget spyware ind
- der findes programmer der kan finde og fjerne den slags. Der er
mange links i tidligere indlæg.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ole Pedersen

Dato : 18-12-03 10:02

..

> Prøv at kigge lidt tilbage i gruppen. Du har fået noget spyware ind
> - der findes programmer der kan finde og fjerne den slags. Der er
> [...]

Tak Jens

Jeg fandt spyware ved at bruge Ad-Aware

Hilsen Ole