Brugt CC til Tyskland ?
Fra : Sten bo

Dato : 18-12-03 08:25

Hej Gr.
Jeg har fået en mail fra (fjern,Stage99@gmx.de) (mit fjern) _Nej ikke den
Stage -
hedder Stefan_ om vi kan finde et telt til en Easy fra 80 - Unge mennesker,
der
har set lyset, en bror med en CC Speed, men da pengene er små, studerende,
syns man ikke at der er råd til at få syet et nyt telt (ca. 12.000) og rode
med det vandskadede interiør. (Mangler man dele til gamle cc kan der også
prøves
her;.Ejgil Rasmussen, Nordgårdsvej 1, 4571 Grevinge, tlf. +45 59 65 95
32....
Der er desværre ikke flere Easytelte!)
Da markedet syns lidt begrænset omkring (We are from near Dortmund, a town
called Meschede. Perhaps you know Warsteiner, the beer. Warstein, the town,
is ca. 10 minutes from here). spør man nu, om der en
nogen hjælp at hente i DK? Herunder hvilke papirer og afgifter der kan komme
på tale hvis de finder en brugt vogn her i landet og vil ha den
omregistreret?
Det er måske også en mulighed at køre til Holland, ca. 3½ time og da jeg har
set at flere i gr.kender forhandlere dernede, har man måske et forslag?
Jeg har kikket i Stofas udvalg af tysksprogede nyhedsgr. og fundet en der
hedder, de.rec.reisen.camping, men er der andre muligheder for dem - Er det
også en markedsgr. - jeg er ikke skrap til Tysk

Hjælp - til Stefan og hans forlovede der vil til Kroatien
mvh sten bo
www.cc-club.dk