Hvad er en diskussionsserver?
Fra : Abildgaard 3140

Dato : 18-12-03 03:41

Når jeg klikker på en ikon forestillende et gult stykke papir i Explorer,
beder Microsoft mig indtaste navnet på diskusionsserveren . . . Er det et
amerikansk fænomen, eller er der stadig uudforskede vidder på nettet?

--

|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-12-03 09:49

Abildgaard 3140 skrev:

> Når jeg klikker på en ikon forestillende et gult stykke papir
> i Explorer, beder Microsoft mig indtaste navnet på
> diskusionsserveren . . . Er det et amerikansk fænomen, eller
> er der stadig uudforskede vidder på nettet?

Jeg ved ikke om det er udbredt i USA, men herhjemme har jeg endnu
ikke set et site der har sat en diskussionsserver op. Med
teknologien skulle det være muligt at kommentere en hjemmeside
direkte via Internet Explorer - men det er vist ikke ret udbredt.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 18-12-03 11:55

scripsit "Jens Gyldenkærne Clausen"
> [...]
> teknologien skulle det være muligt at kommentere en hjemmeside
> direkte via Internet Explorer - men det er vist ikke ret udbredt.

Ved du, kom man kan fjerne ikonen fra værktøjslinien?

--

|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 18-12-03 12:15

Abildgaard 3140 skrev:
> Ved du, kom man kan fjerne ikonen fra værktøjslinien?
H.klik på linjen, "personalizar", så får du et vindue, hvor du kan
tilføje eller fjerne
--
thomas

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-12-03 12:17

Abildgaard 3140 skrev:

> Ved du, kom man kan fjerne ikonen fra værktøjslinien?

Højreklik på værktøjslinjen, vælg tilpas => fjern knappen.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 18-12-03 17:12

> Højreklik på værktøjslinjen, vælg tilpas => fjern knappen.
> --
ups, selvfølgelig

Torben
--
BEHOLD!

A journey of a thousand miles starts with a single step. - Chinese Proverb