Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Mozilla Firebird og Explorer...
Fra : Christopher Tracy

Dato : 18-12-03 01:25

Hej

Sidder og lurer på om "man" skulle prøve at smide Mozilla Firebird på
maskinen, der er jo i forvejen IE 6.0 på.

Så er mit spørgsmål så; vil det lave noget om på opsætningen ?
Og kan man bare fjerne Mozilla igen ?
Vil man kunne vælge hvilken browser man vil bruge (når de begge er
indstalleret) ?
Og til sidst (måske) kan man egentlig fjerne/afindstallerer IE ?

Mange tak på forhånd

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Christopher Tracy

Dato : 18-12-03 01:52

Hej igen...
> [...]
> indstalleret) ?
> Og til sidst (måske) kan man egentlig fjerne/afindstallerer IE ?

Burde måske lige nævne at jeg kører WInXP :)

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 18-12-03 01:58

On Thu, 18 Dec 2003 01:51:43 +0100, Christopher Tracy wrote:

> [...]

Det kunne man da godt... jeg har den selv installeret, men bruger hellere
Mozilla - Firebird har nogle små snirkler som ikke lige behager herren :)

Nej.

Firebird hentes bare som en zippet installation som man pakker ud et
sted på disken - så hvis man vil af med den igen, skal skidtet bare
slettes. Både IE og Firebird har en "sæt mig som standardbrowser"-knap i
indstillingerne.

Aner det ikke... tror det ikke.

Mvh.
/Thomas

Fra : Christopher Tracy

Dato : 18-12-03 17:49

Hej

> [...]
> indstalleret) ?
> Og til sidst (måske) kan man egentlig fjerne/afindstallerer IE ?

Har lige et tillægsspørgsmål, nu hvor jeg sidder og roder med det, hvorfor
kan jeg ikke få shockwave til at virke ?

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-03 08:09

http://plugindoc.mozdev.org/faqs/

Fra : Jacob Riis

Dato : 19-12-03 12:37

"Christopher Tracy" <goldartist@"remove-this"yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:mt6Eb.6419$Hq3.3362@news.get2net.dk...
> Hej
>
> Sidder og lurer på om "man" skulle prøve at smide Mozilla Firebird på
> maskinen, der er jo i forvejen IE 6.0 på.

[snip]

> --
> /C.T.

Jeg vil blot oplyse at der kun er et par dage til at milestone 0.8 (Mozilla
Firebird 0.8) kommer. Der vil man også kunne vælge at downloade en windows
installer i stedet for en zip fil. Installeren sørger for at lave de
ændringer som "remove_this..." linker til. Så du slipper altså for at
tilføje noget til din registry. Jeg vil anbefale at du venter et par dage og
så henter 0.8

Der arbejdes på at få 0.8 færdig inden jul men det er ikke sikkert det
lykkes. Jeg kan anbefale at holde lidt øje med http://www.mozillazine.org
som er en hjemmeside kun om mozilla. Der vil du erfare hvis Firebird 0.8 er
blevet released. Tag også et kig på deres forum, her er der en ren guldgrube
af informationer.

--
Jacob

Fra : Richard Thune

Dato : 19-12-03 15:55

Jacob Riis wrote:
klip
> [...]
> tilføje noget til din registry. Jeg vil anbefale at du venter et par dage og
klip
Version 0.7 kan også fåes med installer, altså som exe-fil
RT