Boksebold til katten ønskes - købes hvor?
Fra : Tove Pedersen

Dato : 17-12-03 23:24

Hej

Jeg har fået foræret et stykke legetøj, der så ret lovende ud til min
Lillemis. Det var en lille firkantet træplade med noget plyds på, deri
skulle sættes en fjeder(altså en slags metalspiral) med noget kulørt ligesom
garn/filt på toppen. Så langt så godt, det var svært at få fjederen sat fast
i hullet i træpladen, for katten rev den op igen og igen. men tilsidst
lykkedes det. Så flåede hun det garn/filt ud der sad i toppen, og endte med
at æde noget af det. Jeg håber selvfølgelig at det kommer ud igen. Det var
stykker på 5-6cm.
Nå men jeg har kasseret det, sådan noget bras. Ikke beregnet til at flå i.
Derfor kunne jeg godt ønske mig noget i retning af en tumling der rejser sig
igen og igen, og som hun kunne ha' lidt sjov med, når jeg ikke er hjemme.
Men findes det og i givet fald hvor. Det må gerne være med noget i toppen
der kan bevæge sig.
Jeg håber ikke denne forklaring er for tåget, men kan nogen hjælpe vil det
være rart.
I øvrigt tak for svarene om bændelormen, hun havde osse øremider. Nu er hun
kureret og er blevet stor og endnu kønnere. Hun har da nok været direkte
underernæret pga bændelormene. Pelsen er osse blevet rigtig dejlig. Ellers
var hun som en glathåret foxterrier at røre ved.
Venlig hilsen
Tove

Fra : Jane

Dato : 18-12-03 12:52

Tove Pedersen skrev i

> jeg ikke er hjemme. Men findes det og i givet fald hvor. Det må gerne
> være med noget i toppen der kan bevæge sig.

jeg ved det findes for min kat har haft en men da hun
ikke gad lege med sit legetøj røg det meste ud da jeg flyttede
jeg kan ikke lige huske hvor jeg købte tumlingen men
muligvis dyreshoppen i amagercentret

Jane

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-03 21:06

"Tove Pedersen" <tvp@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Men findes det og i givet fald hvor. Det må gerne være med noget i toppen

Hejsa

ZooZity har nogle forskellige tumlinge til katte. Kan sikkert også købes i
andre velassorterede dyreudstyrsbutikker. Maxizoo har dem vist også

Tina og Mis

Fra : Tove Pedersen

Dato : 19-12-03 20:23

Hej
Og tak for svarene. Det prøver vi så næste gang der står legetøj på
ønskesedlen.
venlig hilsen
Tove