Omregningstabel for forskellige fisk
Fra : Kalle

Dato : 17-12-03 20:45

Hej gruppe

Jeg har engang set en tabel, hvor man kunne sammenligne vægten for en aborre
med vægten for en gedde og på den måde kunne den "lille" aborre give flere
point end den noget større gedde.
Det kunne jeg godt bruge i klubsammenhæng, hvor vi fisker forskellige arter
og giver en lille pokal for årets største fisk.
Altså noget lignende ABU´s guld og sølv nåle.

Er der nogen der kan hjælpe??

Med venlig hilsen fra
Karsten

Fra : Cirkelinedk

Dato : 16-01-04 14:44

Hej.

Jeg ved ikke om det er den du søger men det er noget derhen ad.
Prøv og se om du kan bruge det, har ikke ret meget forstand på det.

http://www.aalborgfirmasport.dk/shownewslist.asp?ID=62

Mvh Cirkelinedk

http://www.kandu.dk/

Fra : Kalle