s: Beretta 682 skeet model
Fra : Christian Poulsen

Dato : 17-12-03 20:32

Hejsa
Er her en som står og mangler et sådanne våben ?

Venlig hilsen
Christian

Fra : Kell

Dato : 17-12-03 23:41

O/U ?
Hvad er boringen
og hvad skal den koste ?

Fra : Christian Poulsen

Dato : 18-12-03 20:12

Det er en O/U, men jeg ved desværre ikke hvad boringen er
Jeg vil ikke sælge den for under 10000 men jeg ved ikke rigtigt hvad den er
står i nu.
Har købt den brugt for 15k.

Christian

Fra : M@X

Dato : 18-12-03 20:26

> Det er en O/U, men jeg ved desværre ikke hvad boringen er

Ja når du nu siger det er en 682 Skeet, tror du så ikke at den er boret
skeet/skeet.

Ellers må du kalde mig Max

mvh M@X

Fra : Mogens Christensen

Dato : 19-12-03 20:07

> Ja når du nu siger det er en 682 Skeet, tror du så ikke at den er boret
> skeet/skeet.
>
> Ellers må du kalde mig Max
>
> mvh M@X

Igen en skarpsindig iagttagelse fra M@x