Update: Felis Danica - DN
Fra : Dan Mortensen

Dato : 17-12-03 19:13

Hej,

Jeg kan huske der var en der spurgte om Diciplinær Nævnet for et stykke tid
siden ?

Kattemagasinet kan i det nye nummer løfte sløret for hvorfor behandling af
sager går så langsomt, det skulle angiveligt være fordi DN har stoppet deres
arbejde efter kritik fra et medlem af FU. Så der er ingen DN lige nu og dem
der klager bliver opfordret til et civilt søgsmål.

/DM

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 17-12-03 19:29

"Dan Mortensen" <dsm@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dem
> der klager bliver opfordret til et civilt søgsmål.

Hej Dan

Hvor i bladet læser du det (sidenr?)
Jeg kan ikke finde det.

Joan

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 17-12-03 19:34

Ok har lige fundet det, som Vivi Fletcher har skrevet om det
(side10)

Joan