Gem kontakt-liste på simkort med p800
Fra : Zalasta

Dato : 17-12-03 15:43

Hvordan får jeg min sonyericson til at gemme kontaktlisterne på simkortet,
den vil automatisk gemme på telefonen

Fra : BG

Dato : 17-12-03 16:34

On Wed, 17 Dec 2003 15:43:23 +0100, "Zalasta"
<ccc47212@vip.cybercity.dk> wrote:
>Hvordan får jeg min sonyericson til at gemme kontaktlisterne på simkortet,
>den vil automatisk gemme på telefonen

Det er ikke muligt...

Ericsson har "glemt" at der er hukommelse til telefonbok på SIM-kortet

Det er nogle SIM-kort hvor der er SIM-tool kit på, der har muglighed
at bruge hukommelse på kortet. Disse kort er der ikke noen operatör i
Danmark (eller Sverige) der bruger. TIM i Italien gjör det.

Börje, fra Sverige

====================================== phone pages
http://osbymikro.tk
====================================== free sms
http://2sms.tk
====================================== mail address
info@osbymikro.tk.remove_th.is

Fra : Zalasta

Dato : 18-12-03 08:56

ja men jeg kunne da gemme med min 7250?, og jeg kunne også flytte min
kontaktliste med over i min p800

Fra : BG

Dato : 18-12-03 09:55

On Thu, 18 Dec 2003 08:55:59 +0100, "Zalasta"
<ccc47212@vip.cybercity.dk> wrote:
>ja men jeg kunne da gemme med min 7250?,

Ja, det er en Nokia

>og jeg kunne også flytte min kontaktliste med over i min p800

Ja, med et SIM-kort og siden kopiere fra SIM-kort till interne
hukommelse.

Men du kan IKKE gemme et nyt numer direkt til et SIM-kort.

Fra : Zalasta

Dato : 18-12-03 14:25

hvorfor kan en nokia så?

Fra : BG

Dato : 18-12-03 15:06

On Thu, 18 Dec 2003 14:25:12 +0100, "Zalasta"
<ccc47212@vip.cybercity.dk> wrote:
>hvorfor kan en nokia så?

Det er en annen software i telefonen.