kan ikke lave det
Fra : pepss

Dato : 17-12-03 15:48

Hejsa NG

jeg har de sidste 4-5 måneder prøvede at lave en chat og har nu indset at
jeg ikke er god nok til asp for at lave det så nu vil jeg se om jeg ikke nok
kan få en til det for et par flasker rødvin
jeg skal så bare lige ha fundet ud af hvordan jeg skal sætte kriterierne op.

hvad hedder det når man laver chatten med:
eks.
Application.Lock
Application("chat") = strbesked
Application.UnLock

der udover har jeg tænkt mig at kriterierne skulle være sådan:
der skal kunne oprettes flere rum
man skal kunne chatte privat
man skal kunne se hvem der er online
online-listen skal kunne udskrives på andre sider
offline funktionen skal være i global.exe filen

er der andre ting der er gode at ha med når man laver et stillings opslag?
og er der helt hen i vejret at tro at jeg kan få en til at lave det for et
par flasker rødvin?

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Ulrich Bojko

Dato : 18-12-03 01:11

Den Wed, 17 Dec 2003 15:48:08 +0100. skrev pepss:

> [...]
>
> er der andre ting der er gode at ha med når man laver et stillings
> opslag? og er der helt hen i vejret at tro at jeg kan få en til at lave

Har du prøvet at kigge lidt på www.hotscripts.com ?? Der er en masse
gratis kode du kan downloade og genbruge. Det er også en del færdige
moduler der er lige til at implementere.

Fra : pepss

Dato : 18-12-03 12:00

"Ulrich Bojko" skrev
skrev pepss:
> [...]

[snip]

> Har du prøvet at kigge lidt på www.hotscripts.com ?? Der er en masse
> gratis kode du kan downloade og genbruge. Det er også en del færdige
> moduler der er lige til at implementere.

tja jeg har kikket lidt på det men da jeg ikke kan læse UK for jeg ikke
meget du af det.
men ellers tak for dit link

--
Fræk frækker www.cafe-flirt.dk