Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Nordea skatteprogram?
Fra : Ps

Dato : 17-12-03 12:33

Er der nogen der har prøvet ovenstående, som man kan downloade fra deres
netbankhjemmeside?
Umiddelbart virker det meget godt, men jeg kan ikke forstå hvorfor der
pludselig er et beløb i ligningsmæssige fradrag 2004 på 6000 for person 1 og
4250 for person 2, selvom intet er indtastet? Er det bare min version, eller
er det nogle "standardtakster", som under alle omstændigheder skal være der?
(Der er intet tilsvarende for 2003)
Preben

Fra : Ps

Dato : 17-12-03 12:43

ah, glem det. Har lige opdaget at det er det nye "beskæftigelsesfradrag" der
er tale om, og som er lagt ind på forhånd.
Preben

Fra : merkur2004

Dato : 27-12-03 21:12

Det er ikke et godt program.
Desværre er kvaliteten på nogle gratis
programmer ikke bedre.
Har lavet mit eget i excel - simpelt og overskueligt.
Hent alle satset og regler på toldogskat.dk - læs borger siderne.
Christian

Fra : Jesper Hansen

Dato : 27-12-03 23:23

On Sat, 27 Dec 2003 21:12:00 +0100, "merkur2004"
<merkur2004@e-mail.dk> wrote:

>Har lavet mit eget i excel - simpelt og overskueligt.
>Hent alle satset og regler på toldogskat.dk - læs borger siderne.
>Christian

Du kunne ikke sende en kopi - evt. i dk.binaer ?

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : K.Dinh.P

Dato : 31-12-03 13:33

du kunne vel ikke sende excel filen til mig.