Tiscali - så gik den ikke længere - tak fo~
Fra : Nic

Dato : 17-12-03 10:38

Vil en eller anden venlig sjæl fortælle mig den korrekte procedure for en tiscali ADSL-opsigelse?

Det var noget med et anbefalet brev ovs?

--

Nic

(remove all xyz from email address to reply)

Fra : Thomas Bowers

Dato : 17-12-03 14:21

"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
>
> --
>
> Nic
>
> (remove all xyz from email address to reply)

Mener at have læst følgende tidligere i gruppen...... at sende en fax
samtidig med at du har service-medarbejderen i røret, is the way to go !

Hvis jeg var kunde og skulle opsige forbindelsen, ville jeg i princippet,
blot sende et anbefalet brev og derefter måtte de være velkomne til at sende
så mange regninger og rykkere de kan. De bliver blot ignoreret !

Mvh. Thomas

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-12-03 18:30

Thomas Bowers wrote:

> Hvis jeg var kunde og skulle opsige forbindelsen, ville jeg i princippet,
> blot sende et anbefalet brev og derefter måtte de være velkomne til at
> sende så mange regninger og rykkere de kan. De bliver blot ignoreret !

Helt enig. Så kan de råbe, skrige, stampe i gulvet eller gør hvad fanden de
vil..

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 17-12-03 18:34

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> writes:

>Helt enig. Så kan de råbe, skrige, stampe i gulvet eller gør hvad fanden de
>vil..

Det ville nu være pænt blot at besvare den første forkerte faktura
med en kopi af opsigelsen. Et brev kan smutte for ethvert firma.
Men bliver det ved, kan man naturligvis bare ignorere løs.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-12-03 18:50

Klaus Ellegaard wrote:

> Det ville nu være pænt blot at besvare den første forkerte faktura

Enig.

> med en kopi af opsigelsen. Et brev kan smutte for ethvert firma.
> Men bliver det ved, kan man naturligvis bare ignorere løs.

Problemet er bare, at Tiscali er ret kendt for netop det

Fra : Nic

Dato : 17-12-03 19:00

> Problemet er bare, at Tiscali er ret kendt for netop det

Det ved Klaus godt :)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-12-03 19:07

Nic wrote:

> Det ved Klaus godt :)

Det ved jeg godt

Anyhow, håber du kommer smertefrit fra dem - jeg er glad for, at jeg ikke er
kunde hos dem længere.

Fra : Nic

Dato : 17-12-03 20:47

> Det ved jeg godt
>
> Anyhow, håber du kommer smertefrit fra dem - jeg er glad for, at jeg ikke er
> kunde hos dem længere.

Det gør jeg. Anbefalet :)

Fra : Claus

Dato : 17-12-03 15:24

"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk>

> Vil en eller anden venlig sjæl fortælle mig den korrekte procedure for en tiscali ADSL-opsigelse?

Nej, det er da ikke din mening?
Nu fik Tiscali lige en STUUR STUR PRIS af TV-magasinet Kontant for nogle dage siden.........

Fra : Nic

Dato : 17-12-03 17:34

> Nej, det er da ikke din mening?
> Nu fik Tiscali lige en STUUR STUR PRIS af TV-magasinet Kontant for nogle dage siden.........

Lad høre...

(ikke at det gær en forskel)

Fra : Claus

Dato : 17-12-03 17:58

http://www.dr.dk/nyheder/tv/Kontant/article.jhtml?articleID=138288

Fra : Claus

Dato : 17-12-03 18:00

"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> wrote

> Lad høre...

Der var ikke meget kamp om pladserne, da Kontant kårede de tre virksomheder...........
http://www.dr.dk/nyheder/tv/Kontant/article.jhtml?articleID=138288
(sorry, troede du havde hørt det....)

Fra : Nic

Dato : 17-12-03 18:08

> Der var ikke meget kamp om pladserne, da Kontant kårede de tre virksomheder...........
> http://www.dr.dk/nyheder/tv/Kontant/article.jhtml?articleID=138288
> (sorry, troede du havde hørt det....)

Og det er endda kundepolitik - de burde meldes :)

Tak for info.

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 17-12-03 15:27

Det var smuk og solrig dag da Nic skrev
news:CtVDb.61212$jf4.3529550@news000.worldonline.dk i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Vil en eller anden venlig sjæl fortælle mig den korrekte procedure for
> en tiscali ADSL-opsigelse?
>
> Det var noget med et anbefalet brev ovs?

Send tre ens opsigelsesbreve fordelt på tre dage. Mon ikke de åbner et af
dem? Jeg sendte et og det blev åbnet samme dag! Jeg tror ikke det kører
helt så skidt som det har gjort.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 17-12-03 22:41

Hej Nic, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Vil en eller anden venlig sjæl fortælle mig den korrekte procedure
> for en tiscali ADSL-opsigelse?

Brug formularen:
<http://www.tiscali.dk/help/adslplus/cancel/article.jsp?content=110938>

> Det var noget med et anbefalet brev ovs?

Ja, det er mest hensigtsmæssigt. Men det har andre svaret på.

--
Hygge fra Århus - Rudi