Reflection i PHP
Fra : Morten Winkler Jørge~

Dato : 17-12-03 09:40

Hej alle.

Er de rnogen der ved hvornår reflection blev en del af PHP?
I manualen (f.eks. http://www.php.net/manual/en/function.is-subclass-of.php)
står det godt nok som om det har været i PHP i hele generation 4, men på
min egen boks derhjemme der er en 4.1, syntes jeg ikke jeg kan finde
rutinerne i hverken manual eller binær.

Bedste hilsner,
Morten

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 17-12-03 11:37

Morten Winkler Jørgensen wrote:
> Hej alle.
>
> Er de rnogen der ved hvornår reflection blev en del af PHP?

Jeg aner ikke hvad reflection er, men ...

> [...]
> står det godt nok som om det har været i PHP i hele generation 4, men på
> min egen boks derhjemme der er en 4.1, syntes jeg ikke jeg kan finde

Changeloggen (http://www.php.net/ChangeLog-4.php) siger at
is_subclass_of blev introduceret i php4 beta 4.

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk