Hvor annoncerer man hest som man vil udlån~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-12-03 08:20

Hej NG.

Vi har en hest som vi gerne vil udlåne som selskabshest eller skovturshest.
Hvor kan man annoncere en sådan henne ud over dk.marked.privat.hest ?

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Holm

Dato : 17-12-03 09:10

> [...]
> mvh/rg. Christian
> Påkører du klovbærende vildt, afmærk stedet
> og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Hej Christian

Du kan også gøre det på
www.dyrenettet.dk

eller

www.joras.dk

Venlig hilsen Holm

Fra : skingur

Dato : 17-12-03 10:20

"Holm" skrev d. 17-12-03 09:10 dette indlæg :
> Hej Christian
>
> Du kan også gøre det på
> www.dyrenettet.dk
>
> eller
>
> www.joras.dk
>

> Venlig hilsen Holm

Joras er en god ide, selvom det fortrinsvis er for islandske heste og
deres mennesker.
Hvad er det for en hest?

Mvh Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-12-03 10:41

"skingur" <skingur.news@kandu.dk> wrote in message

> Joras er en god ide, selvom det fortrinsvis er for islandske heste og
> deres mennesker.
> Hvad er det for en hest?

Det er en 20 års sortbrun hoppe, traver (jeg ved godt det ikke er så
fint.........men fordelen med travere er at de er vant til smed etc.)

Fra : Anet

Dato : 17-12-03 10:51

> [...]

(klip)

Jeg syntes tit, at folk derinde som jeg taler med over nettet bliver meget
irriterede når folk med almindelige store heste annoncerer derinde. Deres
holdning er: at folk der har islændere ikke er gearet til store heste i
deres måde at holde heste på og, at deres stalde heller ikke er til det.
Personligt så er jeg ligeglad for jeg har jo også en stor hest her, og har
altid tidligere haft store heste. Så måske ville jeg ikke personligt sætte
hesten ind under Joras hjemmeside.

prøv evt. www.hestenettet.dk som er den allermest brugte hesteside på
nettet.

Der er også www.hestinfo.dk som efterhånden får flere og flere brugere.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 17-12-03 10:59

Anet wrote:
> [...]
> altid tidligere haft store heste. Så måske ville jeg ikke personligt sætte

Og måske nok så relevant er det en hjemmeside med islandske heste som
emne-område. Der er i forvejen en meget stor trafik i de forskellige
fora, så jeg tvivler på man ville få meget effekt af at indrykke den.
Ihvertfald ikke positiv effekt :)

-dennis

Fra : Anet

Dato : 17-12-03 14:53

"skingur" <skingur.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

(klip)

Jeg har lige været inde og kigge på linket som står ovenfor. En ganske
udmærket side som jeg ikke kendte i forvejen.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Anet

Dato : 17-12-03 10:55

> [...]
skovturshest.
> Hvor kan man annoncere en sådan henne ud over dk.marked.privat.hest ?

(klip)
Forresten så kom jeg også i tanke om at vi for et par år siden lånte en hest
på kontrakt i 10 måneder og ham fandt vi på www.dba.dk

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 19-12-03 17:54

On Wed, 17 Dec 2003 08:19:43 +0100, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:

>Vi har en hest som vi gerne vil udlåne som selskabshest eller skovturshest.
>Hvor kan man annoncere en sådan henne ud over dk.marked.privat.hest ?

   www.hestenettet.dk Her er der faktisk en del annoncer omkring
netop udlån af hest =)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.