Ny router fra TDC ?
Fra : Jensn

Dato : 17-12-03 06:39

Hej

Jeg har lige nu en 512/128 ADSL linie fra TDC

Den har jeg nu bestilt opgraderet til en 2048/256 linie - ligeledes fra TDC

Såvidt jeg kan forstå på deres ordrebekræftelse, så får jeg tilsendt nyt
udstyr - og jeg har i anden forbindelse hørt at det skulle være routeren
som skal udskiftes (min nuværende en SpeedStream 2601 fra TDC)

Er der nogen som ved hvilken type/model som det er at de sender med ud nu ?

Det er egenligt mest for nysgerrighedens skyld - så man kan se lidt om
hvad det nye legetøj kan

Mvh.
Jensn

Fra : Henrik Daae

Dato : 17-12-03 08:30

Jensn wrote:
> Hej
>
> Jeg har lige nu en 512/128 ADSL linie fra TDC
[snip]
> [...]
> som skal udskiftes (min nuværende en SpeedStream 2601 fra TDC)
>
> Er der nogen som ved hvilken type/model som det er at de sender med ud nu ?

Hej Jensn,

Jeg vil gætte på at det er en af disse:

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=art_5087_4418

Nok helt præcist Linksys standard router. TDC skriver ikke
modelnummeret, men jeg mener at den jeg havde, var magen til denne:

http://www.linksys.com/products/product.asp?grid=34&scid=29&prid=561

Den fungerede upåklageligt. Hvis du undrer dig over, hvorfor du får ny
router, så er det fordi Speedstream 2601 ikke klarer hurtige
forbindelser så godt. Læs evt. mere her:

http://groups.google.com/groups?q=speedstream+2601+hastighed&hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Mvh. Henrik
http://henrik.daae.dk/

Fra : Jensn

Dato : 17-12-03 11:20

"Henrik Daae" <henrik@daae.invalid> skrev i en meddelelse

> Mvh. Henrik
> http://henrik.daae.dk/

Hej Henrik

Tusind tak for et hurtigt og præcist svar !

God Jul

Jensn