Netværk via modem
Fra : Mogens

Dato : 17-12-03 00:07

Hej gruppe.
Hvordan laver jeg et netværk mellem 2 PC'ere ved hjælp af 2 stk ISDN modem
under XP? Er det bare at bruge guiden og installere en indadgående
forbindelse? Derefter en opkaldsforbindelse på den anden PC.
Det virker godt nok, men er meget langsomt.

Mogens.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 17-12-03 08:55

On Wed, 17 Dec 2003 00:07:27 +0100, "Mogens" <sofuss@hotmail.com>
wrote:

> [...]
> ISDN modem under XP? Er det bare at bruge guiden og installere
> en indadgående forbindelse? Derefter en opkaldsforbindelse på den

Ja.

> Det virker godt nok, men er meget langsomt.

Ja.

Hvad bruger du det til.

-A

Fra : Mogens

Dato : 17-12-03 21:51

> Ja.

> Ja.
>
> Hvad bruger du det til.

Planen var egentlig at flytte filer, men bare at få en filoversigt tager
lang tid, så derfor regnede jeg med at jeg gjorde et eller andet forkert.

Mogens.

Fra : anders majland

Dato : 18-12-03 17:54

> Planen var egentlig at flytte filer, men bare at få en filoversigt
> tager lang tid, så derfor regnede jeg med at jeg gjorde et eller
> andet forkert.

windows stifinder er uhyggelig langsom over en langsom forbindelse. Prøv
at sætte en ftp server op på den ene maskine og flyt filer via den
istedet.

Btw sp kan jeg anbefale total commander som ftp client. Se
www.ghisler.com . Men det skyldes nok jeg er vokset op med norton
commander for dos

--
Anders dot Majland at jyde dot dk