K7S5A som skal køre med Thoroughbred
Fra : [8600]Benny

Dato : 16-12-03 21:49

Sidder lige og læser om at køre Thoroughbred på et K7S5A bundkort, og bliver
anbefalet en bios opdatering.
Der bliver skrevet en del om honey X', men hvad er det, og hvordan laver jeg
sådan en opdatering, så mit k7s5a kan læse cpu'en rigtigt, lige nu skriver
den unknown cpu type 1666 Mhz.
Ikke at det er dårligt, det er jo den rigtige clockfrikvens, men forklare
lige det til en som ikke kender til det (køberen)

Håber på svar
Benny

Fra : Leony

Dato : 17-12-03 17:19

In news:WcKDb.61112$jf4.3500566@news000.worldonline.dk,
[8600]Benny <benny.h@NOSPAMtiscali.dk> typed:

> Der bliver skrevet en del om honey X', men hvad er det, og hvordan
> laver jeg sådan en opdatering, så mit k7s5a kan læse cpu'en rigtigt,
> lige nu skriver den unknown cpu type 1666 Mhz.

Honey X er en modificeret BIOS version.

Du kan finde en glimrende guide her:
http://www.ecs.com.tw/download/flash_ami.htm
som forklarer BIOS opgraderingen.

Hvis det engelske er et problem, så må du lige sige til.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : [8600]Benny

Dato : 17-12-03 20:06

har fundet ud af det, tak for hjælpen

Fra : Leony

Dato : 19-12-03 16:01

In news:iK1Eb.61339$jf4.3542637@news000.worldonline.dk,
[8600]Benny <benny.h@NOSPAMtiscali.dk> typed:

> har fundet ud af det, tak for hjælpen

Ja, det så jeg, da jeg læste de andre grupper.
Men det var jo rart at du fandt ud af det.

Du kan finde et glimrende kapitel om crosspost her:
http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html
Især sidste del: "Hvad skal man ikke gøre?"

Læs også om crossposting.
Link findes nederst på siden.

Fra : Anders Pedersen

Dato : 17-12-03 18:20

On Tue, 16 Dec 2003 21:48:55 +0100, [8600]Benny wrote:

> [...]
> Ikke at det er dårligt, det er jo den rigtige clockfrikvens, men forklare
> lige det til en som ikke kender til det (køberen)

Prøv i den rigtige gruppe
dk.edb.hardware.bundkort
--
Med venlig Hilsen