access forward..
Fra : Knud Josefsen

Dato : 16-12-03 21:39

Min firewall er helt vild efter at skrive flg i log'en:

1|12/16/2003 20:34:16 |192.168.1.33:2357 |62.167.211.228:1334 |ACCESS
FORWARD
Firewall sent TCP reset packets: TCP

Hvorfor er det så vigtigt at det skal skrives i log'en og hvad er den TCP
reset pakke?
For mig at se betyder det da bare at jeg kigger på en webside!

Tak!

Knud

Fra : Jens

Dato : 21-12-03 14:51

"Knud Josefsen" <og54@hotmail.com> skrev i en

> Hvorfor er det så vigtigt at det skal skrives i log'en og hvad er den TCP
> reset pakke?
> For mig at se betyder det da bare at jeg kigger på en webside!

Generelt er holdningen i denne gruppe vidst noget med at det man ikke ved
hvad betyder i en firewall log ingen betydning har.
For mig at se betyder det at et program, share eller freeware formentligt,
forsøger at kalde hjem med besked om at det er taget i brug endnu et sted,
men det kan være hvad som helst.

I gruppen om virus eller sikkerhed har de sikkert en anden holdning, og
noget at have den i.

Mvh Jens