Cybercity opgraderinger?
Fra : Thomas Brejner

Dato : 16-12-03 18:19

Hej....
Er der andre her i gruppen der har fået opgraderet deres 256/256 til
512/512?

Mvh Thomas

Fra : René

Dato : 16-12-03 19:54

On Tue, 16 Dec 2003 18:19:14 +0100, "Thomas Brejner"
<Brejner@GrineFlippet.invalid> wrote:

>Hej....
>Er der andre her i gruppen der har fået opgraderet deres 256/256 til
>512/512?

Nope en af min linier hedder 256/256 og den er der ikke sket noget
med. Er der det med din?

Hilsen René

Fra : Thomas Brejner

Dato : 16-12-03 20:11

Hmm nej, jeg har selv 1024/128 men en af mine kamerater siger han har fået
512/512 og han havde 256/256 før. Jeg har nemlig brug for en størrer upload
men vil ikke give mere end jeg gør nu. Det var bare hvis der var flere der
havde fået det, så ville jeg da også :)

Mvh Thomas

Fra : Frank Brix Pedersen

Dato : 16-12-03 20:45

En af mine kammerater har fået 512/512 han havde 256/256 før.

Jeg har netop tjekket min router og den er nu gået fra 1024/512 til
2048/512.

Fra : Jan Andersen

Dato : 16-12-03 21:28

Hejsa.

Kan da kun takke CC....er gået fra 768/256 til 1024/521
Dejlig julegave

//Jan

Fra : S

Dato : 18-12-03 16:45

Jan Andersen skrev news:brnpt6$2kqe$1@news.cybercity.dk
> Kan da kun takke CC....er gået fra 768/256 til 1024/521
> Dejlig julegave

Det er min ven også - til de 495 kr. pr. måned.

Jeg har ringet og tikket og bedt CyberCity om samme linie til samme pris,
men det må jeg ikke få (selvom jeg har været kunde længere tid, og det var
mig som fik ham til at bliver CC-kunde).

Jeg skal give 695 kr. for den pr. måned, og vente til 15. februar hvor de
sænker priserne til 559 kr. pr. måned - det er så stadigvæk 1968 kr. mere
årligt. - Snyd.

Fra : Thomas Brejner

Dato : 18-12-03 16:51

Ja jeg har også spurgt om samme linie, i mine øjne lyder det latterligt at
vi giver det samme pr månede, men må ikke få samme linie. Man ønsker jo
næsten man havde 256/256 fra starten.
Mvh Thomas

Fra : NoOne

Dato : 16-12-03 21:34

>Jeg har netop tjekket min router og den er nu gået fra 1024/512 til
>2048/512.

Hej

Et måske dumt spørgsmål, men jeg er newbie i det her, hvordan tjekker
du routeren for hastigheden? jeg har en hastighed på 1024/128 siger
CC, men hvordan kan jeg tjekke om det er rigtigt??

Mvh

NoOne

Husk at det er menneskeligt at fejle, men guddommeligt at tilgive!!

Fra : Thomas Brejner

Dato : 16-12-03 21:36

Hej.
Her kan man checke hastighed, den er vist ikke 100% præcis, men man får da
et billed af hvad man nogenlunde har.
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-36557

Fra : NoOne

Dato : 16-12-03 21:53

>Hej.
>Her kan man checke hastighed, den er vist ikke 100% præcis, men man får da
>et billed af hvad man nogenlunde har.
>http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-36557

Tusind tak for hjælpen

Fra : Morten Davidsen

Dato : 16-12-03 21:55

Hvorfor ikke give ham et link til en CC test i stedet for en TDC?
http://test.info.dk/ (vælg bare 1024/256) det er alligevel downloaden den
tester.
Du skal dog ikke have andre ting åbne downloads, MSN m.v. for at testen er
helt pålidelig ...

Desuden kan du med din Zyxel router gøre følgende:
telnet 10.0.0.1 23023 >
menu 24 >
menu 1

Tjek nederste i højre hjørne!
(WAN: ... upstream ... downstream)

Hvis du har en Cisco gør du følgende:
telnet 10.0.0.1 >
sh in wan0

Håber det var hjælp nok ...

/MD

Fra : Thomas Brejner

Dato : 16-12-03 21:59

Undskyld, har aldrig fundet ud af om cc havde en sådan test....
Mvh Thomas

Fra : Morten Davidsen

Dato : 16-12-03 22:26

Ok ... helt i orden :)

Men det har de altså .. den hedder http://test.info.dk
Hvis man vil teste det med en download, kan der downloades en 8 mb fil fra
http://fart.homepage.dk

Fra : Thomas Brejner

Dato : 17-12-03 19:02

Men den finder jo ikke farten på din upload.....

Fra : Morten Davidsen

Dato : 18-12-03 23:14

Det er sandt ...

hvis vi snakker om test.info.dk

Fra : Kanga

Dato : 18-12-03 21:37

>Et måske dumt spørgsmål, men jeg er newbie i det her, hvordan tjekker
>du routeren for hastigheden? jeg har en hastighed på 1024/128 siger
>CC, men hvordan kan jeg tjekke om det er rigtigt??

telnet 10.0.0.1
passwd

sh int wan0

Kig oppe for oven..

Fra : René

Dato : 17-12-03 19:10

On Tue, 16 Dec 2003 20:10:35 +0100, "Thomas Brejner"
> [...]

>men vil ikke give mere end jeg gør nu. Det var bare hvis der var flere der

Jeps jeg kan nu se hastigheden også er gået fra 256/256 til 512/512 på
en af mine linier

Hilsen René

Fra : Benjamin

Dato : 17-12-03 23:52

Thomas Brejner wrote:
> [...]

Mange har åbenbart fået opgraderet deres forskellige linjer.
Er der nogen der har fået opgraderet deres 2048/512 linjer?
--

/ Benjamin

Fra : Flemming Joensson

Dato : 18-12-03 19:33

[posted and mailed]

"Benjamin" <nospam@REMOVETHISSHITFIRSTfreeworld.dk> wrote in

> Mange har åbenbart fået opgraderet deres forskellige linjer.
> Er der nogen der har fået opgraderet deres 2048/512 linjer?

Jeg havde 2048/128 før - ikke helt 2048/512, men alligevel.
Så nu har jeg:
cbos>sh in wan0
wan0 ADSL Physical Port
Line Trained
Data rate 2560 Kbps down; 192 Kbps up
Line capacity 6272 Kbps down; 960 Kbps up
SNR Margin 18 dB; previous 18 dB
Attenuation 44.5 dB; previous 44.5 dB

:)

Samme pris selvfølgelig.

Flemming

Fra : Tommy Jensen

Dato : 19-12-03 19:37

>"Benjamin" <nospam@REMOVETHISSHITFIRSTfreeworld.dk> wrote in

Jep jeg havde 2560/512 nu siger den 3072/768

Herlig julegave

MVH Tommy

Fra : Nicolaj Mejnert

Dato : 19-12-03 16:19

"Benjamin" <nospam@REMOVETHISSHITFIRSTfreeworld.dk> wrote in message

> Mange har åbenbart fået opgraderet deres forskellige linjer.
> Er der nogen der har fået opgraderet deres 2048/512 linjer?

Tja vi har, i firmaet, fået opgraderet vores til 2568 i DL, men vores UL som
skulle være 512 har altid kørt som 384 p.g.a. dårlig linie, men efter
opgraderingen køre den kun 256
men nu får vi 2MBit/2MBit lysleder i januar, så det kan være lige meget

mvh
Nicolaj

Fra : Thomas Brejner

Dato : 19-12-03 19:17

Jeg giver det samme som dem der har fået 512/512 men har 1024/128 og må ikke
få en 512/512 som de andre der giver det samme..... Lyder lidt latterligt
Mvh Thomas

Fra : Morten Davidsen

Dato : 20-12-03 13:59

http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/priser_og_produkter/