Fransk TV
Fra : Vagn Pedersen

Dato : 16-12-03 14:57

Er der nogen her i gruppen der kan eller har kunnet se den franske
jagt/fiskeri kanal Seasons?
Sender de ikke mere eller er der sket noget?
Kender I andre sådanne kanaler?

Fra : Olfot

Dato : 16-12-03 15:07

Næææ, har aldrig kunnet... men jeg ved at kongehuset overtræder eu !! ....
det er nemlig forbudt at putte franske "pølser" i danske "dåser"

/of

Fra : sailor99

Dato : 16-12-03 19:55

Og den sidste platugle er tilsyneladende ikke død!!

Georg

Fra : john

Dato : 16-12-03 22:12

Det er den sidste snob vist heller ikke !
/jr

Fra : Olfot

Dato : 17-12-03 10:53

Gad vide om sailor99 er franskmand
/of

Fra : Peter T.

Dato : 18-12-03 17:37

Hej, på Astra er der en kanal " Chasse & Peche " som har mange fine
udsendelser.Freq. 11681 H
tp 159 http://www.chasseetpechetv.fr/
Hilsen Peter.