Skal man være medlem af DK Jægerforbund
Fra : Martin / Odense

Dato : 16-12-03 10:58

Hej NG

Hvordan er det det hænger sammen med hvad man skal
være medlem af, for at kunne løse jagttegn. Vi er
nogle stykker som har snakket om det er nødvendigt
at være medlem af DJF, eller det er nødvendigt at
være med i en lokal jagtforening.

Eller kan man indløse det uden at være medlem af
noget som helst?

Martin

Fra : Mars

Dato : 16-12-03 11:11

du kan sagtens være neutral for at indløse et jagt tegn.

Du behøver ikke være medlem af hverken DJ eller DLS

Ms

Fra : Olfot

Dato : 17-12-03 15:06

DLS = dansk -land og strandjagt ... http://www.dls-jagt.dk/ et udmærket
alternetiv til DJ, bortset fra at der vist er noget med at man skal være
medlem af DJ til bestemte hundeprøver, såvidt jeg er orienteret.

Fra : Martin / Odense

Dato : 17-12-03 19:08

Takker