Foder til indekatte
Fra : Kim Bengtsson

Dato : 16-12-03 10:19

Hej

Jeg har et spørgsmål, jeg fodrer med hills til indekatte. Jeg er næsten
lige startet med det. Mens jeg blandede det med det gamle foder ( alm
hills ) spiste kattene det. Men nu hvor der ikke er mere af det gl
foder, gider de ikke spise deres mad. Kender i andre mærker der kører
med indekatte foder ? . Jeg vil gerne fortsætte med det specielle foder,
da de ikke er meget for kattegræs. Det vil sige det passer ikke helt, de
er vilde med at svine hele huset til med det

Med venlig hilsen
Kim Bengtsson
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jette Nielsen

Dato : 16-12-03 13:02

> [...]
> da de ikke er meget for kattegræs. Det vil sige det passer ikke helt, de
> er vilde med at svine hele huset til med det

Vi bruger Royal Canin indoor eller Royal Canin light, men der er også
andre mærker som har mad specielt til indekatte. Bare tag en tur ned til
dyrehandelen, og kig dig omkring

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lene Vang

Dato : 16-12-03 16:18

"Jette Nielsen" <jniKATTE@BAKKEomnix.dk> skrev i en meddelelse

> Vi bruger Royal Canin indoor eller Royal Canin light, men der er også
> andre mærker som har mad specielt til indekatte. Bare tag en tur ned til
> [...]

Hejsa Kim.
Hvis du er interesseret i RC. Så har jeg 10 kg. RC light til salg. Sækken er
stadig uåbnet.
Der medfølger en halv pose Extreme Classic kattegrus

Hilsen

Lene Vang - http://community.webshots.com/user/lene_vang

---

Fra : Kim Bengtsson

Dato : 16-12-03 17:00

"Lene Vang" <lenevangSLET@MIIIIGwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
er
> stadig uåbnet.
> Der medfølger en halv pose Extreme Classic kattegrus

Hej Lene

Det var da en mulighed Det kommer selvføgelig nok liiige an på hvor i
landet du lige er bosidende. Jeg selv bor i nordjylland.

Mvh Kim

Fra : Lene Vang

Dato : 16-12-03 17:34

> Hej Lene
>
> Det var da en mulighed Det kommer selvføgelig nok liiige an på hvor i
> landet du lige er bosidende. Jeg selv bor i nordjylland.
>
> Mvh Kim

Ja det er så et mindre problem, for jeg bor på Djævleøen!!

Fra : Kim Bengtsson

Dato : 16-12-03 17:51

> [...]
>

> ---
>
> Ok, det bliver nok lidt problematisk så. Men du skal i hvertfald ha tak
for tilbudet. Håber du for det afsat på anden vis.

Mvh Kim